Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x big bang autoflower buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

Hahah jaja wierievirus!
    Doet dat met die wormen het goed? Anders zal ik eens even op wormenpad gaan vanavond en zal er eens een stuk of 20 vangen voor in mijn potten!
    maar de growmix van plagron is sowieso al goed hoor zit nog perliet in om het lekker luchtig te maken enzo en voeding heb ik nog vanavond even ophalen bij mijn oom heb daar namelijk 1x pp staan en 1x white widow of haze ben niet zeker van het soortje...
    overmorgen zal ik mijn zaadjes even lekker gaan planten in de jiffy's dat is trouwens ook fijn werken!!
    vanavond plaats ik wel even een foto!
    Last edited by imtheganjaman; 17 August 2011, 18:40. Reden: typfout

Comment

Ik heb ze op laten groeien in die afbreekbare potjes van 6 cm in diameter, passen weer mooi in plastic wegwerpbeker, toen de wortels hierdoor kwamen( niet de plastic beker natuurlijk, maar die afbreekbare) heb ik ze in grotere potten gedaan, beviel me goed.
      En met die wormen heb ik geen problemen ondervonden.
      Attached Files

Comment

okeoke, komt een beetje neer op jiffy's die leg je in een bak met water voor een halfuur dan zijn ze vol gezogen met water en zijn ze klaar voor gebruik ook daar kunnen de wortels doorheen groeien en de jiffy's + miniplantjes kan je in een grotere pot met grond zetten om vervolgens verder te groeien erg fijn werken dus!

Comment

haha we zijn niet lui maar houden van makkelijk , zal die de volgende keer eens proberen.

Comment

haha zo kan je het noemen ja!!
            ja probeer maar eens is echt handig

---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

Zo even foto posten van de spullen die ik vandaag gekocht heb in de growshop.

Comment

hier paar fototjes!

HPIM0275.jpg1xPlagron Grow-Mix met perlit. 1xGroei en 1xbloei voeding. 3x jiffy sprout pads. 3x Medium pot. 3x Small potjes. 1x Voorgroeihokje
              HPIM0276.jpgDe voeding die ik eigenlijk bij al mijn planten gebruik en vind het fijn mengen en ze groeien en bloeien er goed op.
              HPIM0278.jpgDe Plagron Grow-mix met perlit.
              HPIM0279.jpghier een foto van de 3 big bang autoflower zaadjes, bij alle 3 zie ik al een mini worteltje! .

zal aankomende dagen wel meer foto's posten!

Comment

Yo, daar ben ik dan midden in de nacht, ben van plan om morgenmiddag mijn zaadjes in de jiffy's te zetten aangezien ik al een klein worteltje zie.
                Hoop dat ik er nog een lekkere oogst vanaf kan halen, vorig jaar toen ik big bud autoflower kweekte was die echt beter dan de gemiddelde shopwiet!
                Had vorigjaar rond de 25 gram droog per plantje vind het nog aardig wat!

Gr. Ganja

Comment

haha nu al slapeloze nachten? gnagna

Comment

aha nee ga altijd meestal wel zo laat slapen maar zit dan nooit meer op het forum

Comment

ja dan kun je beter op je meisie liggen dan hier op het forum te zitten.......
                      heb bij 1 big devil al een 5vingerige blad, en alle 4 de dames hebben al groei in de oksels , hoop einde van de dag ff fotootje te posten vandaag precies 3 weken boven de grond

Comment

okeoke ben benieuwd naar de foto's ik zet die van mij vanmiddag of anders morgen in de grond!
                        en ik zal vandaag of morgen wel een foto posten denk ik.

---------- Post added at 17:03 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

Hehe ben klaar met de zaadjes! 2 van de 3 zijn er ontkiemd en heb ze in jiffy's gepoot, zal zodrek even wat foto's uploaden van alles!

Comment

Zo heb ze op mijn pc staan hier zijn ze dan!

HPIM0279-1.jpgHier de zaadjes de 2 rechtse zijn ontkiemd en degene die nog niet ontkiemd is heb ik weer terug gezet.
                          HPIM0280.jpgEven de jiffy's laten volzuigen met water.
                          HPIM0281.jpgHier staan de zaadjes in de jiffy's en in de voorgroei bak nu staan zelekker buiten.

Comment

ziet der goed uit ganja, ik zie je al zo zitten als een slangebezweerder voor je jiffys, alleen dan in plaats van een blokfluit een dikke joint tussen de lippen

Comment

Haha ja, ziet er wel leuk uit he!
                              Ik ben een jiffybezweerder wauw ahahah.

Een zaadje ligt nog steeds te ontkiemen maar denk niet dat die uit gaan komen aangezien de 2 anderen al uit de jiffy's zijn gekomen...

Comment

Zo, ik zal weer even een foto plaatsen van de miniplantjes van hoe ze er nu bij staan lekker in de zon!
                                1 zaadje ligt nog te ontkiemen maar denk niet dat die nog gaat ontkiemen en dus over 2 dagen weg kan als die dan nog niet uit is...
                                HPIM0283.jpg
                                Last edited by imtheganjaman; 19 August 2011, 16:48. Reden: typfout

Comment

Bezig...
                                X