Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hehe, gaat lekker hier de plantjes zijn al bezig met de 2e vertakking hoop dat ze nog ff snel groeien! maar dat zal vast wel haha
Plaats morgen wel even een foto van hoe de plantjes er nu bij staan.
Vandaag begonnen met een heeel klein beetje voeding erbij te doen en heb ze ook overgepot zal zo foto's maken en proberen te uploaden met mijn mobiel is namelijk nogal moeilijk en heb even geen pc en laptops meer omdat deze kapot zijn. vandaar dat ik ook niet meer zoveel post..
Zal ook de foto's van de 2 onbekende planten erop zetten en de 5x purple power die al goed in de bloei staan de een is eerder in de bloei dan de andere maar dan maar wat lang staan! Ze staan nu 3 weken in de bloei, foto's van de big bangs en de onbekende planten + purple power komen er hoop ik aan!!
of ie een haze is zal moeten blijken uit het rookrapport
dat ie geen volle sativa is dan kan ik je wel vertellen
maar dat zijn de meeste haze'n tegenwoordig ook niet
mooi planten die je daar hebt staan
staan er fris en groen op
gaat nog goed wat opleveren zo te zien
Yoo ben net nog even bij me oom geweest waar de purple powers staan die echt iedere dag duidelijk dikkere en hardere toppen krijgen echt lekker denk nog 3-4 weken en dan kan ik ze mooi te drogen leggen in de netjes de onbekende planten krijgen nog iedere dag nieuwe scheuten! Ik zie wel dat de voorbloei bezig is maar nog geen kleine topjes enzovoort maar dat komt heus nog wel het is net pas september!
ik heb het nog geen ene keer over flying skunk gehad en om ze nu nog te poten dat red je denk ik echt niet meer of het word binnen afbloeien als je je zaadjea nu pas binnen hebt en kopieer anders even het stukje waarin k het over flying skunk heb
Comment