Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ondertussen rond 13 augustus al weer 2 nieuwe zaadjes geplant. Ben benieuwd of ze het zullen redden, de vorige shortryder plantjes deden er namelijk rond de 12 weken over. Heb ze in ongeveer 4L potten staan, en later zullen ze verpot worden naar 7L potten.
    Ik moet nog groeivoeding bijkopen (canna terra vega), en in de bloei zal ik canna terra flora toedienen.
    Iemand nog op of aanmerkingen?

    Greetz
    Attached Files
    Last edited by carlorowan; 20 August 2011, 01:54.

    #2
    Re: Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

    Nieuwe update na een week vakantie, de stengel bij 1 plantje lijkt wel wat wittig te worden alsof er schimmel op zit, alleen is het niet echt duidelijk.
    De andere heeft wat witte vlekjes op de bladeren, lijkt op meeldauw.
    Ziet iemand het duidelijk?

    Greetz
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

      Lijkt idd wel een beetje meeldauw achtig. In dit stadium kan je proberen met met te spuiten. 100ML melk op 1 liter water.
      Mocht dit niks uithalen, of het komt later terug, dan kan je het beste zwavel over de planten stuiven. Dit is als het goed is eenmalig.

      Gr en suc6,
      Fender

      Comment


        #4
        Re: Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

        Het heeft al geen zin meer, allebij de plantjes zijn uit de tuin gestolen, en ik vond m'n hennepplant die ik met de steel in een vaas had gezet buiten de tuin op de grond liggen.. erg teleurstellend..
        Aan de positieve kant hadden deze plantjes het waarschijnlijk niet gered ivm het koude najaar, en weten die dieven er denk ik geen drol van en zetten ze hem binnen zonder lamp waar ze uiteindelijk ook dood gaan. Erg kut, zo'n gedoogbeleid waarbij je geen aangifte kan doen.. Volgend seizoen maar proberen in volle grond denk ik.

        Got to keep my mind positive!
        Greetz

        Comment


          #5
          Re: Tweede kweekverslag, 2 x short ryder AF

          Dat is erg jammer om te horen ja. Ik heb het ook een keer gehad, bij mij was de oplossing een flinke duitse herder
          Daar moet je ook veel tijd in steken, maar je krijgt er o zo veel voor terug.

          Comment

          Bezig...
          X