Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Danish Pasion 1x Auto Flower start 20 juli

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Danish Pasion 1x Auto Flower start 20 juli

    Korting op 420shop
    Bij deze zet begin ik met het verslag van mijn buiten kweekje. Door omstandigheden ben ik helaas pas laat kunnen beginnen, maar het gaat in mijn ogen al de goede kant op. Rond 15 juli heb ik 5x een autoflower soortje en 5x danish pasion zaadjes aan het ontkiemen gezet, dmv ze gelijk in stekgrond te zetten. 20 augustus waren ze alle 10 de grond uit, hierna heb ik ze in 5 liter potjes gezet in potgrond. Hierin heb ik ze af en toe met water geven ook wat normaal 'groei en bloeimiddel' erbij gedaan. Na een aantal weken daarna kwam ik erachter dat 4 van de 5 AF's mannen bleken te zijn, en 1 van de 5 DP'S een man bleek te zijn. Nu heb ik dus 5x DP en 1x AF in de tuin staan. Een aantal dagen geleden heb ik alle 6 de vrouwtjes van 5 litter potten naar 15 liter potten gezet. Bij het overzetten heb ik in alle bakken wat koemest korrels gedaan.

    Tot zover wist ik ook nog helemaal niets over speciale voeding/technieken etc. voor een betere oogst. Nu had ik hier graag reacties gehad over hoe mijn plantjes er nu bijstaan. Kan ik (zo laat) nog iets doen waardoor mijn plantjes sneller gaan groeien? Nog andere tips waarmee voor een grotere oogst gezorgd kan worden? Heeft het zin om voor alleen de bloeifase nog voeding te kopen, en wanneer moet ik beginnen met deze toe te dienen? Ik heb nog ergens iets gelezen over supercroppen, heb ik hier iets aan om dit te doen met mijn plantjes?

    Er zal vast iets tussen zitten wat ik door eigen zoekwerk ook achter kan komen, hier heb ik helaas geen tijd voor. Ik stel elke reactie erg op prijs!

    plant 002.jpgplant 007.jpgplant 004.jpgplant 003.jpgplant 005.jpgplant 006.jpg
Bezig...
X