Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De grote rode kersenwiet toch maar geoogst de toprot begon op verschillende plekken de kans dat ik niets overhou was me te groot, de trichomen waren allemaal misty dus thc genoeg helaas geen amberverkleuring. De rest laat ik zo lang mogelijk staan als de toprot uit de buurt blijft tenminste. Het drogen gaat prima de eerste oogst is al klaar zacht en romig! De opbrengst van de wortel-en riet-wiet is zonder stok 80 gram.
Dank je B2N het zal zeker genieten worden en het werkt beter voor mij dan de reguliere medicijnen die ik slik..
Daarnaast is het gewoon genieten van mijn eigen geteelde bio-wiet !!
Twee november de laatste wiet geoogst, nu nog drogen, inwekken en de kweek van dit jaar is afgerond, ik kom binnenkort met de eindconclusie van dit jaars kweek.
De periode van drogen en curen en wachten is aan gebroken, ik hou de planten na het drogen ook apart zodat ik ze los van elkaar kan beoordelen, stiekem toch al geproefd de rode appelwiet is zoet en plakkerig en net zo als de meeste andere planten een high met een zweempje stoned precies goed voor mij.
Ik heb een verdampertje besteld hoop zo toch mijn longen wat te ontzien, ben benieuwd!
De totale oogst gaat naar de duizend gram gedroogde wiet genoeg voor de aankomende twee jaar maar ik denk toch volgend jaar weer een paar plantjes te groeien just for the fun off it.
Nou moet ik wel eerlijk zijn, ik had bijna geen knipafval omdat ik de topblaadjes bij het knippen heb ontzien, die rook ik er graag bij op, van hasj maken komt bij mij toch niets, de vriezer is altijd vol. Op de foto's is te zien dat de topblaadjes vol trichomen zitten en ik laat ze langzaam drogen en curen.
een kilootje buitenwiet heb je zo zoals je nu kan ondervinden
topblaadjes laten zitten doe ik ook , er zitten veel te veel trichomen op om zomaar weg te gooien
en de oogst die nog moet drogen ruikt minder hard , dat is een tweede voordeel van weinig knippen
leuke voorraad heb je nu
kun je je stash volgend jaar uitbreiding met enkele andere
Comment