Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x skunk op het dak

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x skunk op het dak

Korting op 420shop
    In mei begonnen met 2 dames en in Juni heb ik ze een HST gegeven.
    Ze zagen er toen zo uit.
    PICT6063.jpg PICT6064.jpg PICT6065.jpg PICT6066.jpg PICT6067.jpg PICT6068.jpg PICT6069.jpg PICT6070.jpg

Ze krijgen de complete hesi voedingslijn op goedkope aarde in potten van 15L.
    In de tussentijd niet zo veel foto's gemaakt en beetje last gehad van bladluis.

20 augustus heb ik een blumat druppelsysteem gekocht ivm de vakantie die voor de deur stond.
    en nog eens een paar foto's getrokken..
    Bij deze

PICT6071.jpgPICT6072.jpgPICT6073.jpgPICT6074.jpgPICT6075.jpgPICT6076.jpgPICT6077.jpg
    Last edited by antwerpuh; 30 September 2011, 21:00.

Re: 2x skunk op het dak

show me bloeifotos

Comment

In het eerste weekend van september is de bloei begonnen en kregen ze minder direct zonlicht nog maar 3uurtjes en de rest in de schaduw.
      Heb ze nog flink overvoed in dat weekend waar ik te laat achter kwam maar dat zien we dadelijk wel op de foto's.
      Door het slechte weer vielen de potten regelmatig om heb dit op alle manieren proberen op te lossen maar heb toen in de 2e week september toch besloten te verpotten naar kuipen.
      En het werkte.... ze bleven staan werden wel hevig door mekaar geschud maar dat is beter dan dat ze bij de buren belanden.
      Op 20 september heb ik nog eens foto's gemaakt.
      PICT6079.jpgPICT6080.jpgPICT6081.jpgPICT6082.jpgPICT6083.jpgPICT6084.jpg

Alles gaat goed geen beestjes heerlijk..
      Het weer zit lekker mee maar jammer genoeg krijgen ze nu maar 1uurtje zon en de rest schaduw.
      Een weekje later heb ik nog eens foto's genomen.
      PICT6088.jpgPICT6089.jpgPICT6090.jpgPICT6091.jpgPICT6092.jpg

Comment

zowiezo al een 9,5/10 voor de kweekspot

Comment

Nou ik had toch liever meer zonlicht op het dak gehad kon hem nog wel een dak hoger zetten met meer zon maar dat werkt niet wat moet de buurt niet denken...

Comment

maar zien er wel goed uit

Comment

edit: "***"
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Wat is een HST ?

Verder mooi man, en frappant dat ze nog niet geript zijn.
                Ik zou er een paar grote nep-bloemen in hangen ofzo, als de hele buurt ze ziet staan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

je ziet op de fotos in de achtergrond toch paar vette blokken... denk dat er al een paar hun ladder hebben klaarstaan

Comment

Leuke plek maar veel te veel pottekijkers, ze kunnen de bloei zelf meevolgen en het geschikte moment afwachten...en dan ripie rip

Comment

iedereen bedankt voor het meelezen en bedankt voor de reacties

HST is high stress training heb alle takken geknakt.

De eerste 2 daken van huizen die doen volgend jaar mee verder moeten ze door een aantal tuinen en dan nog over een paar daken eer ze hier kunnen komen.... valt niet op... en op het dak hoor je alles tenminste mijn hond en zodra hij aanslaat ben ik erbij..
                      Dus neem niet aan dat iemand ze wil rippen want als ik ze zie vallen ze van het dak!
                      En als ze zo ver zijn dan hou ik het goed in de gaten ga ik op de bovenverdieping slapen dan ben ik er nog sneller bij...

Comment

Nu willen jullie vast wel zien hoe het nu met ze gaat..
                        Dus heb ik nog een paar foto's gemaakt.

PICT6093.jpgPICT6094.jpgPICT6095.jpgPICT6096.jpgPICT6097.jpgPICT6098.jpg

Ik denk dat ze nog 4 weken moeten hoop natuurlijk korter maar ben benieuwd met het weer de komende weken.
                        Vind ze goed ruiken en plakken behoorlijk.
                        Als je maar lief tegen de dames bent dan willen ze wel!!

Ik wens jullie alle succes met jullie seizoen.

P.s. Voor diegene die ze wil rippen....
                        Als je aan de bel het durft te zeggen dan krijg je van mij een mooi toppie maar blijf met je handen van andermans spullen als je het vraagt krijg je het ook!!!!!!

See Ya

Comment

ik ga denk ik nieuwjaarzingen in antwerpen van de jaar dan

Comment

Ge komt maar af... eef

Vandaag kon ik eindelijk eens naar de dames kijken ze waren helemaal door gebogen door de regen..
                            2 takjes zijn er al af die hielden het niet meer de rest snel een beetje terug recht gezet en opgebonden.
                            De 2 takjes zijn aan het water curen vanaf donderdag dus ben benieuwd volgende week hoe lekker knoepie ik er van word.

Toen ik klaar was met herstellen heb ik nog wat foto's genomen maar door de regen was ik genoodzaakt binnen te blijven.
                            PICT6099.jpgPICT6100.jpgPICT6101.jpgPICT6102.jpgPICT6103.jpg

Hoop dat ik ze nog even kan laten staan heb in ieder geval nog geen beestjes en rot.
                            Liefst had ik nog eens 2 weken goed weer van vorige weken maar ja dat wil iedereen..

We keep in touch!

Comment

Comment

Bezig...
                              X