Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x the church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x the church

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik had 3x the church gekweekt deze zomer. Waren mooie plantjes geworden, maar ze begonnen erg te ruiken.
    Had ze ong 2 weken geleden omgekapt, omdat de buren het te erg vonden stinken. Hij was ook bijna afgebloeit dus het maakte nie zoveel uit.
    Ik heb alles laten drogen, todat gister meneer met de blauwe pet opeens aan de deur stond.

Hij zei dat hij alle wiet in beslag kwam nemen, omdat het toch illegaal blijkt te zijn. Ik zei tegen hem dat he gewoon legaal was om 5 planten te hebben dus dat hij het niet meekreeg. Hij zei dat het eigenlijk illegaal is, maar dat het gedoogt wordt in nederland. Echter als je zoveel wiet hebt liggen dat het dan in belsag genomen moet worden. Op aandringen van mijn broer toch alles maar meelaten nemen, omdat hij anders terug zou komen met huiszoeking zei hij.

Erg sonde. Maar nou ben ik dus benieuwd of dat die wout ons gewoon geflasht heeft of dat hij het inderdaad mee mocht nemen.
    Het was ongeveer 120 gram droog.

Ik heb hier nog wat foto's van de plant:
    IMG_0075.jpgIMG_0076.jpgIMG_0078.jpgIMG_0087.jpgIMG_0089.jpgIMG_0105.jpgIMG_0092.jpgIMG_0079.jpgIMG_0077.jpg

Re: 3x the church

kut dat het zo gelopen is doodzonde...
    voor de volgende keer laat hem maar een huiszoekingsbevel halen... misschien is het niet eens een echte bromsnor
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ja inderdaad doodzonde! Jawel het was wel een echte, want ik kende hem

Ik heb nog een vraagje. Ik had nog ergens 2 churchen staan, maar die zijn erg paars geworden! Ik weet nu niet of er toprot op zit ofdat dit gewoon van het paarse blad is.
      De pistels zijn volgens mij gewoon bruin, en de bladeren donker paars.
      Ik heb hier wel een paar foto's.

Is dit toprot ofniet?
      IMG_0122.jpgIMG_0125.jpgIMG_0130.jpgIMG_0126.jpgIMG_0128.jpg
      IMG_0124.jpg
      Attached Files

Comment

Hoe wist hij dat je wiet binnen had liggen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik had em zijn huiszoekingsbevel laten gaan halen en dan rap met die wiet de wagen in,
          en dan ergens bij een maat ofzo gaan leggen...en laat die flik daarna maar zoeken.

Comment

Ja, natuurlijk. Ga maar halen dat papiertje, en hup die wiet het huis uit, op een paar gram na.

Comment

Ja inderdaad, maarja helaas.

Iemand antwoord op de vraag of het rot is??

Comment

Er is een topic over toprot, met 7 pagina's, daar had je die vraag ook al gesteld dacht ik ?
                Als je dat topic doorleest, kun je toch zelf veel beter zien of je rot hebt, dan wij kunnen zien ?
                Ik wil best gokken dat je geen rot hebt, het lijkt gewoon paarse verkleuring, maar ik kan het niet goed zien.
                Last edited by QnQ; 3 November 2011, 16:03. Reden: dtd

Comment

volgende keer super lemon haze,lemon skunk van green house nemen
                  of amnesia lemon,crimea blue van barneys farm
                  deze reuken naar citroen in de bloeitijd

Comment

Met enige fantasie ruik je inderdaad een soort citroenlucht. Echter, de wietlucht overheerst ook bij deze "citrussoorten" nog steeds. Waarom zouden er koolstoffilters worden gebruikt als alles zo lekker naar citroen ruikt? Denk je dat de "cannacopter" een wietplantage met bovenvermelde soorten niet herkent? Trouwens, als er een agent komt controleren dan lijkt het me niet aannemelijk dat hij zich op de mouw laat spelden dat je citroenen aan het kweken bent.

Comment

op afstand reuk je citroen pas als je dichtbij komt dan pas reuk je wiet
                      en dit is ideaal want de buren reuken alleen maar citroen
                      en dan worden er ook geen wouten gebeld
                      wiet planten wordt gedoogd maar als de buren klagen over wietlucht dan word het niet meer gedoogd
                      en dat is bij glennacee gebeurd

Comment

Dat is beslist een nieuw natuurkundig verschijnsel: de citroengeur verspreidt zich en de cannabislucht blijft om de plant hangen en verspreidt zich dus niet! Kun je aangeven waarom de cannabisgeur zich niet verspreidt? Daar moet toch op zijn minst een verklaring voor zijn. Zit er dan een soort semipermeabel luchtdicht schot rondom de plant, waardoor wel de citroengeur kan ontsnappen, maar waarbij de cannabislucht wordt tegengehouden?

Comment

Zou zeggen zet zelf een super lemon haze,dan kun je vanuit de praktijk meepraten

Comment

Dat heb ik vaak genoeg gedaan: dus ik vermag niet in te zien waarom ik er niet over zou mee kunnen praten. Maar ik stelde gewoon een eenduidige en vrij simpele vraag. In plaats daarop antwoord te geven, maak je een opmerking die in de verste verte niet lijkt op een antwoord op de gestelde vraag. Zo moeilijk is die vraag toch niet te begrijpen? Eenvoudiger kan ik hem echt niet stellen. Dus nu alleen je antwoord nog: als je dat tenminste hebt. Mijn vraag luidde dus: waarom verspreidt de citroengeur van een lemon haze zich wel en de wietgeur zich niet? Trouwens, als je neus een bepaalde geur waarneemt noemt men dat ruiken en niet reuken.

Comment

Elke geur kan als hinderlijk worden ervaren, ook citroengeur met een wiet ondertoon, want die wiet ruik je als niet-gebruiker absoluut.
                              Het is nu bekend bij iedereen dat je kweekt, en de volgende keer dat je iets in je tuin hebt zal je zeker weer bezoek krijgen, al ruikt het naar kibbeling.
                              Misschien eens op zoek naar mooie guerrilla plekjes voor volgend jaar ?

Comment

Bezig...
                              X