Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x the church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: 3x the church

      @Abel, ja dat is inderdaad bij mij gebeurd!! Ik snap het niet want toen de woute langs kwamen hadden de buren er allang geen last meer van. Wat maakt hun het nou weer uit dat er wiet op de zolder ligt?? maargoed

      @QnQ: Ja guerilla is indd een optie, moet alleen een mooi plekje zien te vinden en dat is niet altijd zo gemakkelijk!

      Comment


        #18
        Re: 3x the church

        Je hebt je kennelijk laten overbluffen door een agent, die wellicht dacht planten aan te treffen maar er gewoon naast pakte. Om een huiszoekingsbevel dan wel een bevel tot binnentreden te verkrijgen moet er een redelijk vermoeden zijn van een strafbaar feit. Achteraf bezien had je beter kunnen zeggen kom maar terug met je bevel en had je tussentijds afdoende maatregelen kunnen nemen. Was het overigens een wijkagent die poolshoogte kwam nemen? Meestal krijg je zelfs bij een bescheiden teelt ongeveer een compleet peloton op je dak.

        Comment


          #19
          Re: 3x the church

          Het feit dat het een wijkagent was, is al aangehaald..ik denk niet dat hij alle agenten kent.

          Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
          voor de volgende keer laat hem maar een huiszoekingsbevel halen... misschien is het niet eens een echte bromsnor
          Oorspronkelijk geplaatst door glennacee View Post
          Ja inderdaad doodzonde! Jawel het was wel een echte, want ik kende hem


          En inderdaad is hij overbluft, dit was ook al ter sprake geweest, als je voorgaande berichten had gelezen ...
          Last edited by ceBep; 4 November 2011, 11:18.

          Comment


            #20
            persoonlijke aanklachten tegen de agenten: ambtsmisbruik en onrechtmatige overheidsdaad. Hij mocht zijn spullen houden, maar maakt nu uiteraard geen cake of joints meer.

            Comment


              #21
              Re: 3x the church

              Ik denk dat je "gebektheid" en levenservaring te maken heeft met de manier hoe je op zulke dingen reageert...
              Ouwe rotten zoals jij (je kennis misschien ook wel) en ik hebben er geen moeite om tegen iets te protesteren of zelfs nog erger, maar glennacee zal wel tegen de 20 jaar lopen is zo mijn schatting.
              Die zijn toch iets behoudender in hun reacties naar "het gezag" en aanverwante calamiteiten.

              Comment


                #22
                Re: 3x the church

                Die kennis is overigens ook behoorlijk ad rem: de tabak mochten de agenten meenemen, mits ze beloofden die zelf op te roken. Hij voegde er fijntjes aan toe: "van roken krijg je immers longkanker".

                Comment

                Bezig...
                X