Hallo mense, dit is mijn eerste kweek,en hoopte meteen goed te beginnen maar,,na mijn mening om zijn mijn plantjes ( 7 dagen vanaf de ontkiemen van amnesie Haze) de stengel te lang (5/7 cm) en heeft een iets bruinige kleur.
De blaatjes zien er wel goed uit. (helaaaas geen camera meer,zou je net zien haha)
Heb van deze site veel geleerd dus heb in het begin wel met plastic zakjes gewerkt tot ze boven kwamen.
Nu had of heb? nof wat problemen met lv,,zat telkens maar op +-30 tot niets.
Ik werk nog met een lamp dus mijn filter ontneemt geen vocht.
Nu ben ik met een plantenspuiter aan het sproeien en blijft de temp& lv best lang goed,,de vraag is gaat dit goed komen?
Heb zelfs op het moment geen geld meer om een bevochtigen te kopen dus . Geld is opgegaan aan deze completen tent.
Heb als aarde 40% wormenmest en 60% potgrond superieur (6maand voeding) dacht dat dit wel goed zit (?)
Dus.. moet ik mij zorgen maken t.o.v. lange stengels en de iets bruinige/paarse kleur?
Of ben ik ongeduldig (hoor ik wel vaker haha..P.s: love this site.
De blaatjes zien er wel goed uit. (helaaaas geen camera meer,zou je net zien haha)
Heb van deze site veel geleerd dus heb in het begin wel met plastic zakjes gewerkt tot ze boven kwamen.
Nu had of heb? nof wat problemen met lv,,zat telkens maar op +-30 tot niets.
Ik werk nog met een lamp dus mijn filter ontneemt geen vocht.
Nu ben ik met een plantenspuiter aan het sproeien en blijft de temp& lv best lang goed,,de vraag is gaat dit goed komen?
Heb zelfs op het moment geen geld meer om een bevochtigen te kopen dus . Geld is opgegaan aan deze completen tent.
Heb als aarde 40% wormenmest en 60% potgrond superieur (6maand voeding) dacht dat dit wel goed zit (?)
Dus.. moet ik mij zorgen maken t.o.v. lange stengels en de iets bruinige/paarse kleur?
Of ben ik ongeduldig (hoor ik wel vaker haha..P.s: love this site.
Comment