Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

Zo,,heb nu pas mijn ph metertje. Nu maar hopen dat ik er niet veel naast zat..

---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Tjonge wat is het toch mooi om in Twente te leven,,ten eerste het voetbal,,en nu de ph haha..
    ph is hier 7.10 en met de vega wortelbooster enz: en lightmix zit ik op ph van 6.10..niks aan het handje dus..

---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 13:35 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door yesman View Post
    Zo,,heb nu pas mijn ph metertje. Nu maar hopen dat ik er niet veel naast zat..

---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Tjonge wat is het toch mooi om in Twente te leven,,ten eerste het voetbal,,en nu de ph haha..
    ph is hier 7.10 en met de vega wortelbooster enz: en lightmix zit ik op ph van 6.10..niks aan het handje dus..
    -------------------En toen was het wetertje kapot,,Pinearts holland,,, niets van kopen dus...

Comment

zooo,, nieuwe metertje gekregen.. stopte deze in de aarde en ph (zonder afzuren) 6.4.
      Ze zijn nu na eerste week bloei dus in het totaal vanaf het zaadje (logboekje erbij halen) 31 dagen zo,n 35 tot 45 cm.
      lekker veel blad en heerlijk groen,en wat heerlijk ruiken die plantjes.
      Door de 2 maal 600 watt is de temeratuur wat aan de hoge kant 31 graden,maar het lijkt dat hen dat niet zo veel uit maakt,,heb mijn zinnen nou eenmaal op zo veel mogenlijk licht gezet.
      Heb ze ook ge-pinct (geknakt) voor de extra boost,,heb veel verwachtingen.
      Ik probeer vandaag paar fototjes erop te zetten..

Comment

Ok we wachten voor de fotos

goed bezig zou ik zeggen
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

fotos zouden niet mis zijn al is het miss niet meer mogelijk ik steek er wel wat van op
          Alleen eens kijken hoe ik dta met die afzuiging doe ..??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anoangel View Post
            fotos zouden niet mis zijn al is het miss niet meer mogelijk ik steek er wel wat van op
            Alleen eens kijken hoe ik dta met die afzuiging doe ..??
            Zal vandaag proberen wat (wel onduidelijke foto,s ) te plaatsen..yo 109.jpg=12 dagen na zaadjes ontkiemen..yo 110.jpgdido.yo 114.jpg= 22 dagen vanaf zaadje geplant.yo 115.jpgdido.yo 116.jpg=25 dagen.yo 117.jpgdido yo 118.jpg dido.IMG_0227.jpg= 23 dagen bloei
            Last edited by yesman; 26 April 2012, 12:03.

Comment

das een mooi vol tentje straks

Comment

dat ziet er redelijk uit,volgende keer foto,s maken als de lamp net uit is ,.ben bij een maatje geweest en die heeft dezelfde tent,vind het een mooie tent

Comment

Ja idd ik vind het ook matig. had voor mijn eerste keer ook wel meer gewild maja.. hadden ook veel beginnersfouten. (verkeerde aarde,,potgrond en wormenmest = te veel voeding)
                  Alleen pns wortelstimulator (dit is een extra,s geen volledige stimulator),maar wel met canna bloei,, De tent is al wel geheel lichtdicht daar d8 ik eerst aan maar mijn inlaat was te weinig,,,want zodra ik mijn afzuiger aan deed trok de tent helemaal in.. nu heb ik er 2e bij gemaakt 2 weken geleden,,hopelijk nog lekker op tijd.
                  Vanavond of morgen nog een update (zonder lamp,,!) dus we gaan zien..

Comment

44 dagen bloei--- achterste rij gaan best lekker maar de andere helft worden maar niet dikker )-% IMG_0255.jpg zoals deze dus..bladeren hangen ook,maar zijn niet geel of zo..IMG_0254.jpg---de achtersten--IMG_0249.jpg..HELP..WHAT CAN I DO.???

Comment

mss moeten die iets langer bloeien yesman ik zou gewoon afwachten of mss heeft die juist meer voeding nodig

grtzzz
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

misschien staan ze te nat,gebruik een weegschaal en je weet het zeker.

Comment

yes.. denk ook dat ik ze eerst helemaal weer uit laat drogen de grond,,en dan geen 50ml canna bloei per 10 liter maar wat meer voeding..en dan denk ik 300 ml per dag?? of om de dag,,effe kijken.

Comment

bladeren gaan natuurlijk ook hangen als ze te droog staan,je zal ze dus allemaal een voor een moeten wegen.en breng ze daarna op het zelfde gewicht,als je planten die wel goed gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                              bladeren gaan natuurlijk ook hangen als ze te droog staan,je zal ze dus allemaal een voor een moeten wegen.en breng ze daarna op het zelfde gewicht,als je planten die wel goed gaan.
                              Nou, het heeft eigenlijk niets te maken met droog staan.heb ze nu al leuk vochtig staan de afgelopen week maar deze gaan gewoon niet staan.
                              Met allemaal ook nog is het zelfde water +-..ligt ook aan de plant die misschien iets meer drinken.
                              Vanavond maar weer kijken of ik een verrassing zie.

Comment

niet kijken maar wegen,dan weet je wat.

Comment

Bezig...
                                X