Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

    niet zuiver gecopieerd en wat te ingewikkeld voor mij geformuleerd. dank je voor de verheldering

    mooi stukje weer
    Last edited by member10463; 23 July 2011, 00:08.

    Comment


      #17
      Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

      geen nood purple, ik moet ook vaak even teruglezen wat ik nou precies aan het brabbelen ben
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

        Jeuh, reposten in een oud topic Maar met reden : more data !

        roundup moreweed's AF-seizoen 2012 : behelpen

        locatie 1 : balkonscene dus alles op potten
        zomer :fatsoenlijke zaadrun (aarde) met 6 dames (mf 4-6), de pot zit weer vol. Lekker lang laten staan, opmerkelijk zware harsproduktie
        2e run op lange hangbakken waar normaal geraniums op staan. Erg grote verleiding ze dan ook als zodanig op te hangen, gelukkig -maar met moeite- kunnen weerstaan.
        conclusie : gaat prima, mits je elke dag even bij je plantjes kijkt. Gemiddelde hoogte stabiel op 40-50cm > ze zijn echt kanshebbers voor een stevige tentproduktie

        locatie 2 : goed beschutte privetuin voor de vollegrondsectie (hier alleen melding AF)
        'n handje vol verspreid door de tuin, LR#2 bewijst zich wederom als een kleine overlever die zich makkelijk aanpast. Hoogte stabiel, al zitten de vollegrondplanten duidelijk aan de onderkant van de range. Geen bijvoeding noodzakelijk voor ook hier weer stevige harsproducentjes.

        Alles gecombineerd vind ik het prachtig spul wat lekker rookt en goed aansluit bij mijn wietwensen. Terwijl het nog maar afwachten is wat de reguliere kweek gaat brengen heb ik de toekomst verzekerd in een pindakaaspot vol zaad, plus wat shagpotten vol wiet met goeie smaak die de boodschap wel kan overbrengen
        Last edited by moreweed; 25 September 2012, 12:10.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

          Rook ik rustig nog ff verder aan die kleine ettertjes van je.

          Comment


            #20
            Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

            roundup2.jpg
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

              2012 volle grond

              2012 volle grond#2
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: Moreweed's lowryder#2 aantekeningen

                Ziet er lekker icky sticky uit

                Comment

                Bezig...
                X