Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je deelt vrijwel dezelfde mening als mij.
de beste buitenkweek(althans bij mij)is hier nog altijd pp!
ik zelf heb altijd succes met pp tjes,t snelle afbloeien is ideal.nadeel vind ik wel dat pp nogal krimpt bij t drogen.
grtz
goede keuze hoor die pp's, power plant is echt een hele goede en bovenal sterke buitensoort met enorme groeipotentie......heb vorig jaar droog 850 gr van 4 planten aan overgehouden !
vorig jaar waren er tig draadjes met PP buitenkweekjes, hopen dat het dit jaar iets gevarieerder wordt !!
dag mensen, het is weer even tijd voor een update, gisteren zaad te kiem gelegd en afwachten hoop dat ze allemaal opkomen. meteen een hygrometer meegenomen en zaai/stekgrond. zaai/stekgrond ga ik vermengen met wat aarde wat ik nog had van vorig jaar.
ziet er goed uit, lv is niet zo erg je kweekt uit zaad dus al zeker geen ramp
temperatuur is mooi bovendien let wel op dat je je lamp niet te hoog zet, je steeltjes lijken nog al vrij dun
groetjes mister frank
dag mensen, het is weer even tijd voor een update, lv is nu wat hoger 52%, en temperatuur 21 graden. ze hebben alleen wat verbrande bladeren, had de lamp te laag hangen hier even een foto.
Comment