Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      Bedankt voor de schoone woorden bella, beetje teveel eer voor een lazy-ass kweker, maar het streelt mijn ego en mijn dames, dus ik ben er blij mee
      Mijn topic krijgt als het aan mij ligt natuurlijk een waardig eind, wel zo netjes!


      @ RW: Dank je, de RE is ook echt een beauty (al zeg ik het zelf (keer op keer.......)) en geritseld k; niet groot, maar ze doet het prima. Net als vorig jaar mijn mooiste en misschien ook weer de lekkerste!
      Topzaden, mijn dank blijft groot: you're the man

      Comment


        Comment


          De Red Escape zaden komen van Omni Seeds, is te vinden op het net door beide woorden te gebruiken in Google search

          Update volgt later vanavond, ben ff alleen met de kids, quality-time tot na achten, laters.

          Comment


            Comment


              Comment


                Dank je Heribei!
                Een topic maken en onderhouden is zeker een leuk werkje, geeft je veel plezier: sharing=caring las ik eens op een ander forum. Komt aardig in de buurt...




                7 september


                Vanmiddag de FP's bezocht, waaronder de RE natuurlijk.
                Toendra en Critical staan in bloei, voor de rest geen bijzonderheden te melden over deze planten.

                De MAF, die gaat morgen mee naar huis en wordt geknipt.
                Foto's hiervan zullen volgen.

                De foto's van vandaag, die vertellen meer dan ik:

                Red Escape




                Toendra#6


                Critical

                Comment


                  Comment


                    Bladluizen op een bio manier, mijn idee; brandnetelgier.
                    Om de 2 dagen sproeien (onverdund dus) en dan moeten ze weg zijn.

                    Oh ja, ff de groene RE erbij doen. 5 minuten geleden genomen:



                    Last edited by ceBep; 7 September 2012, 20:51.

                    Comment


                      Comment


                        Brandnetels in een emmer warm water, 3 dagen laten "trekken" (zelf roer ik ze tussendoor) zeven en sproeien maar.
                        Dit spul gaat wel iets stinken, dus weet waar je het neerzet....

                        Bij mijn weten verneem je niks van de smaak, de bladluizen zitten (hopelijk) vooral op de bladeren (onderkant ook doen) dus zou de toppen mijden i.v.m rottingsgevaar. Gericht spuiten met een sproeiflacon moet mogelijk zijn.

                        Spint zou er ook mee verdreven kunnen worden zoals beschreven wordt op het web, maar heb hier geen ervaring mee btw.

                        Groene zeep wordt gebruikt als uitvloeier meende ik...

                        Comment


                          Comment


                            You're very welcome DN, ik houd je topic(s) wel in de gaten qua verloop ervan. Anders meld je je maar weer, ik ben benieuwd!

                            Vandaag ff de Royal Dane x Urban Excellent, 1 metertje hoog, maar mooie topjes!



                            En iets grotere toppen ook btw


                            Comment


                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                              Comment


                                Dank je Silas, hoe ze gaan smaken en de werking ervan is voor mij ook een groot geheim .... dat vind ik het leuke van de onbekende soorten.
                                En we gaan zeker zo door zolang het mogelijk blijft, maar denk dat het dit jaar ook wel weer lukt om iets binnen te halen


                                Comment

                                Bezig...
                                X