Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's udendørsdyrkning 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Bedankt voor de schoone woorden bella, beetje teveel eer voor een lazy-ass kweker, maar het streelt mijn ego en mijn dames, dus ik ben er blij mee
Mijn topic krijgt als het aan mij ligt natuurlijk een waardig eind, wel zo netjes!
@ RW: Dank je, de RE is ook echt een beauty (al zeg ik het zelf (keer op keer.......)) en geritseld k; niet groot, maar ze doet het prima. Net als vorig jaar mijn mooiste en misschien ook weer de lekkerste!
Topzaden, mijn dank blijft groot: you're the man
Comment
-
Dank je Heribei!
Een topic maken en onderhouden is zeker een leuk werkje, geeft je veel plezier: sharing=caring las ik eens op een ander forum. Komt aardig in de buurt...
7 september
Vanmiddag de FP's bezocht, waaronder de RE natuurlijk.
Toendra en Critical staan in bloei, voor de rest geen bijzonderheden te melden over deze planten.
De MAF, die gaat morgen mee naar huis en wordt geknipt.
Foto's hiervan zullen volgen.
De foto's van vandaag, die vertellen meer dan ik:
Red Escape
Toendra#6
Critical
Comment
-
Brandnetels in een emmer warm water, 3 dagen laten "trekken" (zelf roer ik ze tussendoor) zeven en sproeien maar.
Dit spul gaat wel iets stinken, dus weet waar je het neerzet....
Bij mijn weten verneem je niks van de smaak, de bladluizen zitten (hopelijk) vooral op de bladeren (onderkant ook doen) dus zou de toppen mijden i.v.m rottingsgevaar. Gericht spuiten met een sproeiflacon moet mogelijk zijn.
Spint zou er ook mee verdreven kunnen worden zoals beschreven wordt op het web, maar heb hier geen ervaring mee btw.
Groene zeep wordt gebruikt als uitvloeier meende ik...
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
Comment