Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's udendørsdyrkning 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dit is de pas de eerste lichting, het probeersel om mee te starten dit jaar. Het echte werk moet nog komen...(deze mogen alvast buiten spelen met alle gevolgen van dien.)
Buiten is goed, daar is de natuur en al het goede ervan. En een buitenplant moet buiten, in de natuur, in de lente, toch?
Het resultaat laat zich misschien wel raden, zo vroeg buiten: schade, mogelijk door temperatuurstress mannen/herma? Wie weet?
Maar ik ben in elk geval bezig met mijn fijne hobby na een lange groenloze winter. Dit is voor mij al goud geld waard!!
Je fleurt er van op, van the Green Stuff
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostHet bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus eerste batch voor dit jaar zit nu in de grond:
MAF, LibxLeb, Baikal, Niranjan en Toxic Berry
Stekgrond, beetje water en that's it: no muss, no fuss!
Ernaast enkele lavendel spruiten btw.
[ATTACH=CONFIG]112040[/ATTACH]
Comment
-
Leb30 is van oorsprong wel vanuit Libanon afkomstig, wordt al een jaar of 30 in Denemarken gekweekt, zogenaamde semi-autoflower (vroegbloeier)
libleb.jpg
Comment
-
Ppfff, daar zal ik dan heftig navraag naar moeten doen ( nee hoor, geintje)..... ergens zou er een kweekverslag van moeten staan meende ik me zo te herinneren????
Ik zal het mijn Noors contact eens vragen vanavond, indien ik meer te weten kan komen zal ik het posten (ook als ik niks te weten kom doe ik het )
Comment
Comment