Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn dank aan de volgers en hun berichten, we zitten al over de 10.000 kijkers en er is nog niet veel te zien Update vandaag, 25 april.
De kleintjes gaan, maar langzaam zoals te verwachten. Geen uitvallers tot nu toe! Niet interessant om bijna dezelfde foto's te laten zien nu, dus wacht ik daar nog ff mee.
De voor mij geen verrassing zijnde, Red Escape daarentegen gaat als een speertje.
Ze (hoop ik dan maar) maakt steeds meer vertakkingen aan en doet het prima ondanks het niet zo geweldige weer. Maar dat deert de RE absoluut niet zoals het lijkt
De zaailingen bij elkaar, temperaturen gaan iets hoger komen te liggen aankomende dagen.
Dit zal de groei zeker goed doen, mag ook wel. Ze staan nagenoeg stil; hele kleine vorderingen, maar doen het voor de rest prima. 29 april (1).jpg
Red Escape, na een beetje de pot gedraaid te hebben staat ze weer mooi fier naar de hemel.
Blijft maar verder uitbotten, prima. 29 april (2).jpg
Thanks stiekel.
Peerd van ome Loeks rules
30 april, koninginnedag
Deze staan er nu:
Red Escape
Diesel Ryder
Toxic Berry
Rocket Chunk #2
MAF
SIC
Niranjan
Royal Frisian
Royal Nepal x FB
Royal Nepal x Nadia Regina
Ovela x Royal Dane
Lib x Leb
Gold
Cap Grape x Nepiran
Royal Dane x KC33
Toendra #6
Critical fem
nieuwepot.jpg MAF en Niranjan in een andere pot, wortels kwamen eruit...
Comment