Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

29 mei

Eerste drie zijn op hun opvangplek gearriveerd.
    gastouderplek.jpg

De jonge RE
    jonge RE(e).jpg

Kruin van de ouwe RE
    RE.jpg

Homebase
    thuis.jpg

Critical, raar plantje....
    critical.jpg

De verhuisbare, deze gaan van de week hopelijk nog weg.
    verhuizers.jpg

Comment

Comment

sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Helaas is de temperatuur gedaald en groeit de ree minder hard dan gewenst, maar groeit wel btw.

1 juni

Topjes in een Diesel Ryder.
                    DR.jpgDR2.jpgDR3.jpg

De Niranjan maakt vele vingers aan, doet het prima!

Niranjan.jpg

Comment

Comment

Wegens avond-4daagse en vooral door het slechte weer, pas weer een update als de tijd en het weer daarvoor weer loont...stay tuned

Comment

Helaas is de temperatuur gedaald en groeit de ree minder hard dan gewenst, maar groeit wel btw.

Komaan, zet hem op kleintje. Laat zien wat je waard bent en zeker niet gaat onder doen voor je oudere zus.

Rustige start kan nooit kwaad. Zal ze als de zon weer komt er ook klaar voor zijn. Ben echt benieuwd hoe groot het verschil volgende maand zal zijn.

Comment

5 juni

Ff snel 2 pica's van de RE(e) en de Critical fem van RQS.
                            Beide hebben kleine kauwschade, een van de honden heeft een jong blaadje gesnoept een paar dagen terug.... ach ja, kan gebeuren.

Critical: freaky plantje.
                            Uit de kruin verwacht ik niks want daar stopt de gehele groei: klaar!
                            Onderaan bot ze lekker uit, dus niks aan de hand.
                            Maar mijn liefde voor femzaden is verder geslonken , indien dit nog dieper mogelijk was.
                            freak critical .jpg

De RE(e), groeit, maakt nieuw blad aan, maar gaat langzamer met dit lekkere zomerweer....

ree.jpg

Comment

sigpic

Comment

Of het kutzaad is, laat ik in het midden voor nu, ik heb er nog niks vanaf gehaald, maar raar ding is het wel.

Vandaag de eerste 2 mannetjes de nek omgedraaid, een paar ondergebracht bij een kameraad.
                                Geen foto's vandaag, weinig tijd en mobieltje ook nog vergeten.... dus komen later!

NB.
                                Alle reageerders en kijkers bedankt, we zitten al op een respectabele aantal views. Mooie stimulans om door te gaan, wat ik ook zou doen als er geen hond keek, maar da's andere koek

Comment

Bezig...
                                X