Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's udendørsdyrkning 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Denen behoren vroeg te bloeien in de regel, maar op elke regel heb je uitzonderingen, het is nog steeds geen rocket science
Vroeger bloeien dan normale inheemse soorten, normale bloeitijd. Eind september begin oktober kunnen ze geoogst worden.
Aangezien de Denen een iets ander klimaat hebben moeten ze het hier gemakkelijker hebben, wat naar mijn idee ook goed past. Volledig schimmel- en rotbestendig zijn ze ook niet ( ik heb er weinig last mee gehad), maar omdat ze eerder klaar zijn blijft het ergste ze bespaart.
De kiempjes staan droger, de derde is zichtbaar.
Hier is de bloei bij enkele planten reeds ingetreden btw.
Het gaat om de 3 in a row planten ( Skandinavische roots lib x leb, 2 van Omni: Niranjan en de RE) en de (CapxGrape) x Nepiran, ook van een Skandinavisch land, dus 4 stuks.
In random order.....DSC_0155.jpgDSC_0156.jpgDSC_0159.jpgDSC_0160.jpgDSC_0163.jpgLast edited by ceBep; 17 July 2012, 20:48.
Comment
-
Thanks, life goes on, ik heb nog steeds een gezin, mijn eigen leven, mijn hobby's ....JD-leden: ook bedankt voor de pm's. Zeer gewaardeerd door mij, top!
Over tot de orde van deze dag.....
20 juli
RE
Niranjan
Lib x Leb
AQS AF, 3 goed zichtbaar; 4e heeft de deksel nog op zijn kop...
(CapxGrape) x Nepiran
De laatste AF een handje geholpen...
Comment
-
Dank je, laten we dat maar hopen.... je bent welkom
Nog een paar foto's van foster plants gisteravond rond een uur of 8.
Critical en RE
crit re.jpg
Critical
critical.jpg
MAF
MAF.jpg
Toendra#6, zo droog als gort. Snapte mijn kameraad niet;
We hadden gisteren toch dikke plensbuien??? Heb ze maar niks gegeven......
toendra#6.jpg
RE met 11-vingerige bladeren. Deze staat samen met de Critical in een 25% potgrond/ 75% bomenaarde met lavabrokken mix. Blijkt niet slecht te zijn voor de plantjes.....
RE(e).jpg
Comment
Comment