Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's udendørsdyrkning 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dank, dank!
Vanwege thuisdrukte, alleen ff een paar foto's van de dames.
Zonder verder commentaar.....
AF 4x.jpgcritical-re.jpglibxleb 2.3 m.jpgRE(e).jpgMAF.jpgtoendra 6.jpgtop MAF.jpg
Comment
-
Groot, daar gaan we voor... veel zonuren ook! Maar ja, dat is dan weer ff afwachten.....
Nog steeds druk, zit nog met een vakantie, nalatenschap e.d. dus ff snel 2 foto's, alweer onder commentaar.
Ach ja, het wijst zich vanzelf.... anders vraag je maar!
RD X UE
rd x ue.jpg
C G x N
cpxn.jpg
Comment
-
Dank je Heribei, tijd heelt alle wonden....zolang je je er niet door laat verteren komt alles goed mettertijd.
Bloei varieert van een week tot 4 week, de RD x UE zit op een week of 3 nu ongeveer. Ik houd dit ook niet precies bij (lui/vergeetachtig), ik oogst op zicht en op de microscoop.Last edited by ceBep; 15 August 2012, 23:22.
Comment
-
Helaas ben ik gemakzuchtig wat bijhouden betreft ( maar zit wel dagelijks met de neus in de planten)... dus natte vinger- en zichtwerk moet ik toepassen. Ik houd eventuele voedingsbeurten e.d. ook niet bij... wil het wel doen, maar doe het gewoonweg nooit, komt niks van terecht.
Aan het eind van de rit, wat er over blijft meestal dan, is genoeg voor mijn behoefte; dus ben dan weer snel tevreden.
En als ik tevreden ben qua rokerij vergeet ik weer alles.......
PK 13-14 is hoogwaardig fosfor-kalium speciaal voor de bloei. Je kunt er meer over lezen op: http://www.canna.nl/pk_13_14
Comment
-
PK 13-14 heb ik liggen, niet gebruikt tot nu toe!
Sweet Jane heb ik niet en koop het ook niet, nu niet nooit niet!
Wat de waarde van Osmosol 215R is weet ik niet, kan ik opzoeken eventueel (later dan.....)
Echt, aanhouden van schema's en structureel voeding en/of toevoegingen geven, ik weet het niet.... ik ben gek op mijn planten, kan er uren bezig mee zijn, naar kijken; heb er veel plezier van in vele opzichten, maar er iets volgens een bepaald patroon bijdoen???
Comment
Comment