Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zekers, maar de verwachting is nu al zeer hoog. Dus fingers crossed op een goede afloop

Comment

Comment

We gaan mooi zo door, vapoman. De RE staat in bomengrond met lavabrokken, de Ovela in gewone grond zonder toevoegingen.

Vandaag de LibxLeb en de RDxKC33 "bagged".DSC_0625[1].jpg

De rest komt weer later....

Comment

Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Lol, moet je wel een paar zaden eruit plukken.....jammer en helaas, maar die topjes gaan ook wel in rook op mettertijd.

Niranjan vandaag

RE green

Last edited by ceBep; 26 September 2012, 19:32.

Comment

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Comment

Comment

Hahaha Kayamafaya, zoveel is er niet te verklappen, maar ik kom er op terug....

Mijn vrouw is werken, dus ik heb corvee en nog 3 kids rondrennen met 5 honden erbij.
                        Ik zal vanavond ff tijd voor jullie vrijhouden en een update doen, word ook weer tijd

Comment

@b0riis: dank je

@HJM:Niranjan had het 2 kleine topjes en de RE een paar bladeren die papperig werden.

@TGIF: de lavagrond kwam van mijn werk, een paar honderd kuub werd er aan geleverd (een paar emmertjes vol met mijn naam erop waren gereserveerd)

@K: Op de vraag of ze iets speciaals krijgen; pia-nola voeding, mycorrhyza en een enkele buffertablet. Niet alle planten hebben dezelfde behandeling gehad btw.
                          Tip; niet teveel met klooien en niet teveel voeding, maar dat is iets wat je voor jezelf moet uitmaken hoever je daarin mee gaat.

29 september

Een kleine Ovela special eerst maar ff.
                          Geen spoortje rot of schimmel te bekennen. Ziet er nog steeds zr appetijtelijk uit.
                          Denk dat ze volgende week wel om mag, 30 % amber ongeveer, bijna volledig witte haren nog.

Comment

God was never on your side..

Comment

Oh ja, de RE gaat vanavond om, ik haal haar zo ff op. Je ziet haar misschien nog wel verschijnen!
                              Last edited by ceBep; 29 September 2012, 20:05.

Comment

Comment

Bezig...
                                X