Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Wauw die RE is zo mooi, daar kan je trots op zijn vale!

Comment

Comment

Dank jullie AudioSystemRolla en Heribei; ik ben er ook zeer tevreden mee.

@TGIF: Hier had ik dit jaar wel geluk mee dat er nieuwe bomen geplant werden, dus dank aan de baas.
            Waar je grotere hoeveelheden kunt kopen weet ik ook niet, het moet ergens te krijgen zijn...misschien een tip van iemand hier?

Vandaag gaat de RE green eraan geloven, dus wordt weer een dagje knipwerk.

Comment

Comment

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb jij ervaring met de CANNA voedingslijn?

Comment

Comment

Ik ben nog niet klaar hoor vapoman, kom vanavond wel weer, zal ik de reacties ook beantwoorden

Ff rust van de knip... ze ruikt zo sterk dat ik er bijna hoofdpijn van krijg, word er zelfs een beetje misselijk van Klinkt goed of niet?

p.s.
                      zitten nogal wat kleine budjes aan, die had ik bedoeld voor een kennis van me met een of andere vapo, maar deze probeerde me te naaien ( trap ik niet in), dus ze gaan in de hasjmolen....

Comment

Comment

Nee, ik ben niet bekend met canna, gebruik mijn eigen voeding (onbekend merk wss) en gebruik overwegend regenwater, dit is hier toch in overvloede verkrijgbaar.....

Of ze sterk is weet ik niet, maar het hele huis stinkt zoals de vrouw zegt.
                          Hasj maak ik dit jaar of begin volgend jaar met Ice-O-Lator bags.

Fotootje van behaald resultaat vanavond, er staat nog een stukje RE onderdak te wachten
                          DSC_0652[1].jpg

En dit sprong tijdens de knip op de grond, heb het nog niet weer gezien.... leuk voor morgenvroeg

DSC_0651[1].jpg

We zijn over "een ton" toeschouwers als ik het goed zie:
                          Alle kijkers en reageerders bedankt voor de interesse!
                          Dit maakt het bijhouden van een verslag leuk, erg leuk

Comment

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

De LibxLeb ligt na te rijpen, of ik ga zaden pulken en kijken hoe het rookt of ik draai er hasj van; beide opties staan nog open,sonnema.

Zekers HJM mettertijd zal ik beide doen en mijn bevindingen weergeven.

Comment

Bezig...
                                X