Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Comment

Die kans zou er wel in kunnen zitten...is ook veel werk en dat zag ik niet zitten.
        Kan wel duren voor ik iets met de LxL ga doen, maar ik probeer het mee te nemen, sonnema.

Nog iets geknipt vanavond, staat nog eengedeelte...maar het einde is in zicht van deze RE.

DSC_0002.jpgDSC_0003.jpg
        Last edited by ceBep; 1 October 2012, 23:23.

Comment

De RE is klaar, de Niranjan staat onderdak en volgens de microscoop ook zover klaar dat er geoogst kan worden.
          Kon misschien nog een weekje langer staan, maar aangezien ik een paar toppen heb moeten verwijderen en er slecht weer op komst is de komende dagen neem ik het zekere voor het onzekere.
          De Ovela zal ook wel de langste tijd buiten hebben gestaan....

Niranjan, amber aanwezig.Helaas een zeer slechte opname, maar ik zie meer op de pc

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

m te zien hoe ze het barre slechte weer hebben doorstaan; met verve!

De foto's:
                Toendra#6, prachtige kleuren

Toxic Berry, het duivelswietje, ziet er verduiveld mooi uit

Onderliggende toppen, minder verkleurd

Helemaal aan top

Ovela, het moet nodig ff droog worden, kan ze mee naar huis. Nat uit de grond trekken en verwerken zie ik niet zitten, dus geduld.

Topje

Critical, beetje onduidelijk; stond nogal wat wind met de foto nemen

Tot zover de dames buiten, de dame binnen...

Niranjan, goed nieuws en slecht nieuws.

Slecht nieuws; ze is geen buitenplant, te compacte toppen en zou daarmee gevoeliger voor rot kunnen zijn.

Goed nieuws; ze is een echte binnenplant, compacte toppen en tot mijn verbazing wel degelijk in ruime mate goed bestand tegen slecht weer! Je zou verwachten dat de toppen door hun density helemaal naar de kloten zouden moeten zijn, maar dit valt 100% mee.
                Enkele plekje/topje daar gelaten, maar dat is de charme van buitenkweek....
                Ik zou deze vanwege de compactheid, geur, geschatte opbrengst zeker aanraden voor een binnenkweek.
                De "piek" en 1 zijtak zijn vanavond geknipt (wel erg veel bladwerk heel dicht in elkaar, dus veel werk van het knippen)
                Gewicht van het geknipte is zeer mee gevallen, dus het belooft nog wat.

Last edited by ceBep; 3 October 2012, 22:36.

Comment

Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ja, ik wist het van de Niranjan (had je gezegd) , maar ik wilde haar toch proberen
                        En het nieuwtje van de TB hoort prima!

Comment

6 oktober.

Vanavond de Niranjan afgemaakt.

Deze verstekeling kwam ik ook tegen

Een van de onderste takken die als laatste geoogst is

Morgen of zondag; de Ovela!!

Comment

Ovela is weer thuis, hangt ondersteboven nu, vanavond ff een begin mee maken

Comment

Comment

Lol b0riis, ik zal later nog een paar meer foto's maken.... eerst ff koken

Comment

Bezig...
                                X