Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's udendørsdyrkning 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
-
Die kans zou er wel in kunnen zitten...is ook veel werk en dat zag ik niet zitten.
Kan wel duren voor ik iets met de LxL ga doen, maar ik probeer het mee te nemen, sonnema.
Nog iets geknipt vanavond, staat nog eengedeelte...maar het einde is in zicht van deze RE.
DSC_0002.jpgDSC_0003.jpgLast edited by ceBep; 1 October 2012, 23:23.
Comment
-
De RE is klaar, de Niranjan staat onderdak en volgens de microscoop ook zover klaar dat er geoogst kan worden.
Kon misschien nog een weekje langer staan, maar aangezien ik een paar toppen heb moeten verwijderen en er slecht weer op komst is de komende dagen neem ik het zekere voor het onzekere.
De Ovela zal ook wel de langste tijd buiten hebben gestaan....
Niranjan, amber aanwezig.Helaas een zeer slechte opname, maar ik zie meer op de pc
Comment
-
Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje
Comment
-
m te zien hoe ze het barre slechte weer hebben doorstaan; met verve!
De foto's:
Toendra#6, prachtige kleuren
Toxic Berry, het duivelswietje, ziet er verduiveld mooi uit
Onderliggende toppen, minder verkleurd
Helemaal aan top
Ovela, het moet nodig ff droog worden, kan ze mee naar huis. Nat uit de grond trekken en verwerken zie ik niet zitten, dus geduld.
Topje
Critical, beetje onduidelijk; stond nogal wat wind met de foto nemen
Tot zover de dames buiten, de dame binnen...
Niranjan, goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht nieuws; ze is geen buitenplant, te compacte toppen en zou daarmee gevoeliger voor rot kunnen zijn.
Goed nieuws; ze is een echte binnenplant, compacte toppen en tot mijn verbazing wel degelijk in ruime mate goed bestand tegen slecht weer! Je zou verwachten dat de toppen door hun density helemaal naar de kloten zouden moeten zijn, maar dit valt 100% mee.
Enkele plekje/topje daar gelaten, maar dat is de charme van buitenkweek....
Ik zou deze vanwege de compactheid, geur, geschatte opbrengst zeker aanraden voor een binnenkweek.
De "piek" en 1 zijtak zijn vanavond geknipt (wel erg veel bladwerk heel dicht in elkaar, dus veel werk van het knippen)
Gewicht van het geknipte is zeer mee gevallen, dus het belooft nog wat.
Last edited by ceBep; 3 October 2012, 22:36.
Comment
Comment