Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

@max: zeer zwakke geur ( ik weet niet of dit een uitzondering is, maar kan een voordeel zijn i.v.m. buren e.d.) maar ik ruik een Gallia/Spaanse meloenachtige geur.
    @Heribei; gefeliciteerd met je 600e positieve bericht

24 oktober

Begin gemaakt met knippen van de TB. Niet mijn favoriet qua knippen; slecht kunnen zien van de "loze" bladeren.... maar we krijgen haar wel kaal!
    Vandaag weer een gedeelte gedaan, morgen weer verder.
    Ff een fotootje van een geknipte top:

Comment

Comment

Thanks Smokie.

TB is geknipt, grootste toppen hangen te drogen. De rest ligt in de doos voor hasj-projectje deze winter.
        Critical en Red Escape green zitten in de weck.
        Alle gedroogde knipafval bij elkaar in een zak gedaan, komt later aan de beurt.

Helaas heb ik weinig tijd om alles ordelijk in mijn verslag neer te zetten. Sommige zaken hebben voorrang boven het verslag, mijn excuses daarvoor. Toch probeer ik jullie zoveel mogelijk up to date te houden met zei het een iets minder gedetailleerde update!

Comment

Comment

<afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Thanks Darkside, ik ben er dan ook zeer tevreden. Geen klachten hier!

@Heribei: De fluffies zijn voor de Ice-O-Lator, de meeste zaten onderaan de plant zoals te verwachten valt bij het niet dieven van een plant.
              Echter veel fluffies zaten er echt niet aan, de hogere toppen zijn redelijk tot goed compact voor een buitenkweek. Wat weer bevestigd dat buitenwiet niet fluffy hoeft te zijn!
              Ondanks weer, voor sommige dan, een slechte zomer hebben de planten weinig fluf aan zich dit jaar, blijkbaar was de keuze voor dit jaar een goede!

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Dank je Weedy.
                  Op sommige momenten rook de hele bovenverdieping ernaar, maar geen klachten ontvangen

Comment

Last edited by HJM; 27 October 2012, 11:31.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Comment

Ja HJM, erg mooi gezicht deze TB, neigt haast naar zwart toe

Comment

God was never on your side..

Comment

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
                                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Bezig...
                                X