Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

: Bedankt

Tot slot, vandaag, een paar foto's van de TB.

Comment

Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            : Bedankt

Jij ook bedankt, AMEN

Comment

@poepzak; Hoeveel het is weet ik ongeveer wel, maar laten we zeggen dat ik geen pijn ga lijden aan een coffeeshop volgend jaar
              @b0riis; Dank je, ik zal me hier nog weleens melden met eventuele nieuwtjes, dus het topic blijft nog ff open en lopen.
              @ DN
              Je hoort nog van me i.v.m. je PM! Maar ik zit op dit moment ff ergens anders.......

7 november.

De laatste resten van de TB, de kleine topjes en het knipafval is gedroogd en verpakt voor verdere verwerking op een later tijdstip.
              Mijn ijzeren schaal ook ff uitgeveegd, want er is nog iets bruikbaars achtergebleven....

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Comment

sigpic

Comment

Gisteren "stiekem" een sticky met de Toxic Berry gedraaid, eigenlijk nog te vers, maar wilde haar toch ff proberen.

De gedroogde wiet heeft praktisch geen geur, net als de plant ook niet had.
                      Rokertje was wel lekker geurig, gaf een goede nachtrust met een heel relaxte pijnvrije nacht, dus ik vind haar bij deze kleine test al een prima rokertje.

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
                        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Van deze specifieke soort komt niet veel geur af, de plant op zich rook tijdens de bloei ook al heel weinig. (Misschien is dit een goed soortje die iemand als een "stealth" wietje zou kunnen gebruiken indien je bang bent voor de geur die de buren attent kunnen

Comment

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ik denk dat je hier wel een paar leden kunt vinden die de Toxic Berry willen testen.
                                Dus het aanbod staat, wie wil????? Van mijn kant kan ik deze aanbevelen, dus doe je voordeel ermee

Royal Queen Seeds Critical

Heel veel leden hebben problemen met RQS zaden. Dit waren mijn eerste fem zaden na vele jaren met alleen reguliere te hebben gewerkt. Ik had ze gekregen en een gegeven paard.....

Raar plantje dat wel, maar verder geen enkele probleem met deze soort gehad.
                                Van deze heb ik gisteren een stickie gerookt.
                                De geur uit de pot was goed; echte wietgeur en geen hooi of graslucht.
                                Smaak en geur is zoals misschien bekend niet echt aan mij besteed, maar van deze kant ook weer geen klachten
                                Bij mijn weten is Critical een medi-wietje. Deze betiteling mag ze dus wel degelijk dragen!
                                Na een kwartier krijg je het gevoel dat de ingang naar je maag wagenwijd openstaat, geen kotsneiging, maar voelt wel zo en je krijgt een heel ontspannen gevoel.
                                Slapen als een grote zonder wakker te worden, prima spul.

Comment

Bezig...
                                X