Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
steffaboy ,met alle respect maar dan loop je 10 jaar achter de feiten aan ,want sinds 2002 zijn Spanje en Portugal verder dan Nederland want wij zijn door toedoen van ons fascistische regering een paar reuzensprongen terug gegaan. Ik ben sinds een jaartje 100 % afgekeurd (want ik blijk toch ongeschikt om te werken,dat wist ik zelf wel al lang maar nu zijn de UWV nepdokters er eindelijk ook achterDus ik ben druk aan het orienteren om in Spanje of Portugal te gaan wonen(dat mag met WIA),speciaal ivm het tolerantere beleid.Dat het daar een perfect klimaat heerst voor onze plantjes is een mooie bijkomstigheid.Maar hoeveel plantjes je er mag hebben en dergelijke dat weet ik nog niet.Daar kom ik wel achter hier op de site.(ik ben sinds vandaag op deze site) Doei
- Het recreatief kweken is legaal. Er is geen specifiek nummer kwa aantal planten, het hangt af van de rechtbank moest je gepakt worden. Er wordt wel algemeen gezegd dat 2 het goede nummer is
- Het gebruik van cannabis is legaal. De voorwaarden zijn natuurlijk wel dat dit niet in openbare plaatsen gebeurt en zeker niet als er minderjarigen aanwezig zijn.
- De handel in cannabis en hash is volkomen ilegaal.
- Ook al is de handel in cannabis en hash ilegaal, eens die verwerkt is in etenswaren is dat principe niet meer geldig. Er mag dus wel een verkoop plaatsvinden van spacekake, brownies, infusies en etc.
- Cannabisclubs zijn wel legaal. Men kan alleen binnen via een invitatie van een member en je moet minstens 21 jaar zijn.
- Grow shops zijn legaal. Dus zaden, filters, lampen en al deze tralala zijn volkomen legaal.
Comment