Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in Tenerife, Spanje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweken in Tenerife, Spanje.

Ik vind het niet zonde van je tijd en geld. We hadden je immers verteld in het begin dat er een grote kans was dat dit zou gebeuren, je wist er dus al van!
    De volgende keer dat je zo vroeg begint kun je beter een autoflower pakken, die maakt het niet uit hoeveel licht ze krijgen. Laat 'r lekker doorgroeien en kijk maar wat eruit komt. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Er zijn namelijk sativa soorten die pas in mei beginnen met bloeien rond de evenaar en die komen ook uit de verf als prima planten, zelfs met het wisselende aantal lichturen.

Hou ons up to date hoe dit verder uit gaat pakken. Als ze in bloei blijft, kun je er zeker een lekker rokertje van af trekken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Paar dagen later en ik kan het toch niet laten van een verslagje te schrijven :p

Het meeldauw probleem is een heel stuk geremd (Behandeld met product en met melk en water), maar zou af en toe nog durven terug te komen. Nu, vanavond behandel ik nog eens met melk en water. Zolang ze niet aan me toppen komen

DSC_0131.jpg

En een beter beeld van de bovenste toppen:

DSC_0129.jpg

DSC_0128.jpg
      Attached Files
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

mooie plantje nog 50 dagen verduisteren,en dan gewoon oproken dat kreng

Comment

mooie dame nice m8

keep it green m8

mvg vaderke
          sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Plan je enige ingrepen om sterkere wiet te bekomen?
            Zo nee, kijk anders even hiernaar om op een idee te komen:
            Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Hopelijk heb je er iets aan,
            grtz,
            Dissi
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Hey Dissi! Tof dat je even langshuppelt

'Khad dit topic al gelezen en ik ben er 100% zeker van dat ik deze mooie ingreep zal gebruiken Natuurlijk nu nog niet want ze staat nog geen week in bloei.
              Over de bloei had ik trouwens een paar vraagjes die ik niet zo direct in iemand anders zijn topic vindt:

- Mijn schatje heeft maar 1 maandje en iets gevegged en is al rapper gaan bloeien. Nu, normaal gezien heeft deze strain zo'n 5 bloeiperiode nodig, maar ik vraag me af of dit nu niet wat minder is aangezien ze zo rap in bloei is gegaan. Ik verdonderstel van ja (dat het toch nog ongeveer 5 weken duurt) maar zou graag jullie mening hebben.

- Hoeveel dikker zullen mijn buds nog worden?

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

De bloeitijd zal even lang duren ook al is ze vrij vlot in bloei geschoten 5 weken lijkt overigens erg kort voor de bloei reken op 8 a 9 weken zichtbare bloei. je toppen zullen nog aanzienlijk meer worden dit is pas net het begin het grote geweld moet nog komen.

Grtz

Comment

succes deze kweek huppel af en toe langs

Comment

Een weekje verder en mij hoor je zeker en vast niet klagen

DSC_0179.jpg

DSC_0178.jpg

Ik heb, zoals je ziet, de strijd tegen meeldauw nog niet helemaal gewonnen dus heb ik vandaag een fles biologische fungicide aangeschaft (een van Canarische afkomst dan nog!). B.t.w: ik heb in het noorden van het eiland een 100% biologische grow-shop gevonden, lekker gezond De man weet trouwens ook heel veel, als die zijn mond opendoet komt er niets anders dan goed (biologisch) advies uit

Tot binnenkort
                      Attached Files

Comment

Ontwikkeld mooi die bud, nice. Altijd leuk hoe je mensen door't growen leert kennen he. Ze leer je nog eens het eiland kennen.

Comment

Wat een prachtige locatie voor heel het jaar door autoflowers buiten te groeien. Toch steeds ongeveer tussen de 20c en 30c heel het jaar door? Veel succes!

Comment

Ik kon het toch niet laten van een postje bij te maken. Net gespoten met een bio-fungicide van Canarische afkomst dan nog. Meer over het product hier: http://www.jbqeco.com/index.php?opti...id=3&Itemid=15

100 ml por liter water, you know the drill

DSC_0181.jpg DSC_0182.jpg

Net gespoten en ik kon het niet laten van toch maar een fototje met jullie te delen:

DSC_0183.jpg

En b.t.w: net gekeken @mclucky en overdag is het momenteel 30-32 graden en s'nachts zo'n 16

Comment

Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Yep, een Heermoes (Paardenstaart) extract. Dat werkt vooral tegen meeldauw. Staat hier vast wel ergens op het forum.
                                Je kunt er zelf ook af en toe een slokje van nemen, da's goed voor je haardos

---
                                Van wiki:

Paardenstaart werd reeds door de Romeinen en oude Grieken gebruikt als middel tegen haaruitval en kaalheid.
                                Het wordt tegenwoordig in allerlei anti-kaalheidsproducten gebruikt.
                                Er wordt gedacht dat het hoge silica-gehalte van Paardenstaart een rol speelt in de stimulering van haargroei, maar dat is nog niet onomstotelijk bewezen.
                                Paardenstaart-shampoo, -lotion, -haartonicum, en zelfs in capsulevorm voor orale inname lijken bij veel mensen effect te hebben en hun haar dikker, sterker, glanzender, en voller te maken.
                                ---

Lekker plantje btw.
                                Volgende keer meteen 'n stuk of 30 zetten zeker ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X