Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Connaisseur/Connaisseuse is een betere omschrijving vind ik. Ik zelf vind bijvoorbeeld een 1/4 amber trichomes lekkerder, een K-O stoned behoef ik niet.
Ben benieuwd naar het rookverslag (als je die eentje maakt).
Ze is geoogst en hangt ondersteboven in de kast aan haar wortel. 'Kheb behoorlijk wat moeite gehad om de grotere bladeren er van te krijgen, had niet veel plaats om aan het steeltje te geraken zonder schade te maken.
Van een groot deel heb ik zoveel mogelijk steel proberen te knippen. Anderen heb ik gewoon laten hangen. Advies?
IMG_2259.jpgIMG_2262.jpg Budje die is losgekomen, zal ik deze proberen nat te roken? IMG_2263.jpg
Dit is mijn eerste oogst dus weet ik bijlange niet of dit wel of niet mag(kan).
Ziet er goed uit hoor
Ik zou toch echt even geduld hebben wat roken betreft
Zoals gezegd is vaporizen een optie maar als je een jointje wilt draaien zou ik wachten
dan is de wiet veel lekkerder weg te roken
Leuk om te zien dat het gelukt is. Ik volgde namelijk je kweek al vanaf het begin. Erg mooi ziet het eruit, probeer het echt goed te laten drogen. Het zou zonde zijn als je zo'n mooie top niet goed laat drogen. Rookze!
ziet er zeer lekker uit en ondanks moest je langer gewacht hebben was het meschien sterker wietje geweest moet toegeven en wietje met zo'n pure mooie high is het mooiste wat er bestaat.
& oja, nat budje is iets minder lekker maar toch heb het ook al gedaan (was wel al 50% droog), is heus wel lekker beetje bladgroen smaak er bij voor keertje gaat dat er wel door
zou het wel goed malen en goed mengen met tabak
Last edited by mister frank; 7 May 2012, 20:59.
Reden: vergeten
Het begint te drogen, er is al veel vocht uit, binnen een paar dagen knip ik de overtollige blaadjes ervan, steek ik ze in de diepvries en maak ik er een lekker hasje van.
Comment