Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
leuk he die bonsai wietplantjes, had er ook 2 vanaf februari buiten staan, 1 bleef erg klein is al op, de andere staat nog en is een stuk groter en bloeit nog steeds.
smakelijk!
Vandaag de rest van de overtollige met-trichomes-gevulde bladeren eraf geknipt. Zo heb ik ze ook nog eens gecontroleerd op schimmels; Maar best, want onderaan aan de stam begonnen er zich te vormen. 'Kheb dan maar 2 zijtakjes verwijderd en apart te drogen gelegd en de stam wat gekuist.
Ook heb ik het antwoord op de vraag die iedereen zich hier stelt: Het gewicht
Op de weegshaal komt ze op 38 gram. Neem er een paar grammetjes af van de stam en het overtollige vocht en we komen op ongeveer zo'n 30 grammetjes droog.
deeernnn,.. . juist mijn eigen weedje gesmoord. maar een klein jointje met raw-vloeitje gevulde eigen weed; een van de onderste-onderste toppen die nog niet helemaal droog waren. ik begon ze te smoren en in het begin was ik, eerlijk gezegd, ontchoocheld. ik begon er aan en het was een soort tabacco-achtige smaak. toen kwam er een klein hightje. de rook eens goed inhouden en wachten tot hij naar mijn hoofd gaat. ik hou hem lekker lang in en damn! daar was de high! eerst wat mentaal, tot meer fysiek en daarna lekker mentaal. nu heb ik dat redelijk klein toppie-jointje wel helemaal opgefafd en na een paar minuten lig ik hier hard neer. fysieke high maar een nog meer mentale, movie-alike high. alles trager maar roller-coaster achtig. constante stoner hart-beats.
Nu heb ik deze hele speech-achtige tekst jullie voorgelezen en, het blijkt, een echt stoner-event geweest te zijn.
Woorden, het meest krachtige wapen der tijden, komen er hard, eerlijk, maar lastig uit!
Ja beste mensen, het is een lekker high wiedje. Verradelijk als je het in z'n mooie, grote proporstiet joint oprookt.
Ik zou zeggen: Niet mis als eerste, heerlijke bonsai plant. Maar het kan beter, ik ben beter gewend eigenlijk.
Maar high en stoned is dus degelijk anders.
Misschien is stoned toch wel beter dan high.
Damn, ik mis da jonge nestje echt. Lekker teefje, maar eerlijk schatwijf, die toch een schatje blijkt te zijn.
<3 and peace voor everyone and my schatjaah' baby!
Lullig... Mij een beetje jalours maken..
Nou weckpotten, moet je volgens mij elke dag 15 minuten laten luchten, 3 maanden lang
En het zorgt ervoor dat de smaak en het effect beter word
Grrr ik kan er gewoon niet naar kijken, dan te bedenken dat ik sinds 1 week vandaag mijn eerste joint had, en dat waren 2 mini joints omdat mijn vriend natuurlijk weer gierig deed..
Smoke ze buddy
Het is goede shit! Energiek in zijn correcte dosis. Heb nu gemengd met tabak en na 5 trekjes voelde ik het al direct in mijn hoofd; 'kben er lekker happy van geworden.
Ik laat het alvast nog wat meer drogen voor ik het nog eens puur rook.
Comment