Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanmorgen keek ik eens in de potten van de 2 AFjes, ik zag bij de AK passion opeens een kopje, heb er jammer genoeg geen foto van.
bij de Little Dwarf nog niks te zien ma denk dagje of 2 zal die er ook wel zijn
de AK passion stond ongeveer recht en haar lob-blaadjes was ze al langzaam het uitklappen men ziet op de foto ook dat je het 1ste normale blad ziet alleen mini
ik heb beide potten nu elke dag in de zon staan en pak ze het avonds na binnen, want in de avond uurtjes koelt het nog flink af.
ik denk dat ik bij de AF passion al kan beginnen met tellen. ze zouden 3 weken groeien en dan 9 tot 10 weken bloei.
Dus ben eens benieuwt erna
voor de rest valt er nu weinig te vertellen als de Little Dwarf boven is zal ik weer een korte update doen en erna elke week 2. THE END
hier zijn we weer met een kort verslag.
zo beiden AFjes (AK passion en Little Dwarf) zijn nu boven.
ik zal ze de heele groei geen voeding geven wel Amino Root (wortel stim), pas rond de bloei zal ik ze bloei voeding gaan geven.
de AK passion is al 4 dagen boven de aarde en de Little Dwarf 2 dagen.
De AK passion is mooi groen en al een stukie groter, de little dwarf loopt iets achter. maar dat is geen probleem. zullen toch rond de idd tijd klaar zijn om te oogste
Savonds Zet ik de AFjes lekker binnen wegens de koue nachte, is het overdag koud zet ik ze op de vensterbank.
en zodra de zon schijnt staan ze lekker in de zon.
als ik het ongeveer goed heb zullen de AFjes rond de idd tijd klaar zijn als mijn Dutch Amnesia Haze, dus heb wel wat afwisseling.
over 1 maandje dan gaan we nog 2 a 3 zaden ontkiemen. ma geen AF ik zal pas de nieuwe AF ronde starten als de andere 2 AFjes geoogst zijn.
en de overgebleven 4 AF zaden zal ik voor na de zomer gaan gebruiken voor onder de HPS.
er valt weinig te vertellen de dames staan met viesweer binnen met mooi weer buiten ze groeien wat langzamer op dit moment.
maar goed het is voor buiten binnen gaat wat vlugger onder de lamp.
Oorspronkelijk geplaatst door AmericanIndianView Post
hallo vaderke,
ik vraag me af waarom je water op het plantje(s), spuit (giet)
groetjes,
verder zal ik je volgen
jow indian dat kwam door de regen
ze stonde op dat moment nog buiten toen ik ze na binnen haalde waren ze een beetje nat geworden.
maar is niet erg heeft ze goed gedaan zal morgen weer een update maken.
Jou zaadje is namelijk al lang uit gekiemd en je zit al 13 weken en paar dagen in groei.... Hoe kan dat
Bewijs stuk Nmr1[ATTACH=CONFIG]107140[/ATTACH]
Bewijs stuk nmr2[ATTACH=CONFIG]107141[/ATTACH]
er valt weinig te vertellen de dames staan met viesweer binnen met mooi weer buiten ze groeien wat langzamer op dit moment.
maar goed het is voor buiten binnen gaat het toch iets vlugger onder de lamp.
Comment