Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Stap 2: De Start dag59 (Groei) AK Passion bloei dag ( ) en Little dwarf bloei dag ( )
Hey mede Growers!
hier zijn we weer met een kort Foto verslag.
Voeding
Voeding krijgen ze nog steeds niet want ze staan der nog mooi groen en gezond bij. ik zal pas gaan starten met de voeding als ik merk dat ze honger beginnen te krijgen.
Stap 2: De Start dag65 (Groei) AK Passion bloei dag ( ) en Little dwarf bloei dag ( )
Hey mede Growers!
Voeding
Voeding krijgen ze nog steeds niet want ze staan der nog mooi groen en gezond bij. ik zal pas gaan starten met de voeding als ik merk dat ze honger beginnen te krijgen.
1tje staat nog maar moet fotos nemen de ak pasison heb ik moeten om doen had alleen ma last van rot, ak passion was 65gr nat, en droog 12. gehehe wel weinig ma dat zijn weer 24 dagen smoore heb al 1 tje ervan gesmoort en moet zeggen kruidige zoete smaak ma effect is lekker stoned en relaxe. ow en de topjes waren echt keihard. compact
en de andere staat nog de little dwarf ma heeft ook lichtjes last van rot ma heel weinig. dus die blijft nog staan en fotos zullen volgen
Hey mede Growers!
PS. de ak Passion en de little Dwarf zijn al een tijdje om maar kan zeggen super lekker wietjuh is het had alleen jammer genoeg last van rot dus had minder over ma goed het heeft me wel gesmaakt.
Voeding: Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 0,7ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
Comment