Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek: Ice, Easy bud (RQS) en Hollands Hope (Dutch Passion)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek: Ice, Easy bud (RQS) en Hollands Hope (Dutch Passion)

Korting op 420shop
    hallo.

dit is mijn eerste kweek met zaden uit de growshop.
    3x Hollands Hope is van dutch passion.
    5x Easy bud en 5x Ice zijn van Royal Qeen Seeds.

ik kon het niet wachten dus ik heb alvast 1 zaadje (Easy Bud) laten ontkiemen op 15 februari. en ik wil deze laten groeien voor het raam (kijken of het wat word)

De rest ga ik laten ontkiemen ongeveer midden in maart.
    IMAG0303.jpg

Re: Buitenkweek: Ice, Easy bud (RQS) en Hollands Hope (Dutch Passion)

Je had 2 topics met dezelfde inhoud, 1 heb ik verwijderd.
    Succes met je kweek

Comment

Deze volg ik

Succes!
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

deze zal ik ook volgen, heb ook 3 rqs easy bud, en zal ze in april ontkiemen, dus hier zal ik veel kunnen uithalen
        veel succes!

Comment

ja ik zal je zo veel mogelijk op de hoogte houden

---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 10:00 ----------

ja bedankt zal wel lukken

Comment

IMAG0312.jpg
            ongeveer 5 dagen na ontkiemen.
            IMAG0313.jpg
            De (groei)voeding die ik haar de aankomende weken ga geven!
            Last edited by wccyaize; 22 February 2012, 10:10.

Comment

Wow hee huu! De komende weken ga geven!? Ik zou even wachten met die voeding tot minstens de derde internode Anders sterft ie nog voor maart ben ik bang. Succes!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Wow hee huu! De komende weken ga geven!? Ik zou even wachten met die voeding tot minstens de derde internode Anders sterft ie nog voor maart ben ik bang. Succes!
                oke.. zoals ik al zei eerste kweek maar wanneer moet ik hem voeding geven (ik heb geen idee wat een internode is)

Comment

Internode is wanneer er twee nieuwe takjes uit het steeltje komen. Dus zeker wachten tot je 6 bladeren hebt + 2 lobblaadjes.
                  Betekent meestal dat je toch een maandje moet wachten voor je begint bij te voeden. Zaailingen hebben in het begin eigenlijk bijna geen voeding nodig. Zelfs niet teveel water: zoveel water kunnen de kleine worteltjes toch niet opnemen.
                  Teveel water verstikken ook je wortels, zeker omdat wiet een tropische plant is. Als ik naar jou foto kijk, denk ik dat je teveel water geeft. Bij cannabis is wat te weinig water veel beter dan wat teveel: dan gaat de plant zelf op zoek naar water en maakt het kleine haartjes aan op de wortel. Als je daarna water geeft, kan het dit veel beter opnemen. Laat je het altijd nat staan, wordt de plant wat lui in de wortels, en kan dit later niet goed op zoek gaan naar voedingsstoffen.

Dus mijn tip:
                  Minder water, langer wachten met voeding.

In elk geval: veel geluk dit jaar! Zal proberen wat mee te volgen en nog tips te geven .
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Same here, we zullen je in de gaten houden en voeden met tips hahaha! Maar goed rondlezen hier kan helemaal geen kwaad, en het scheelt ons steeds te moeten vertellen wat je zelf met twee muisklikjes had kunnen vinden
                    Ben wel benieuwd wat dat gaat worden zo voor het raam rond deze tijd!
                    Succes!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

oke bedankt voor de tips! kan ik goed gebruiken als volgende maand het echte werk moet beginnen!

Comment

we zijn inmiddels anderhalve week verder na ontkiemen. IMAG0314.jpgIMAG0318.jpgIMAG0321.jpgIMAG0322.jpgIMAG0323.jpg
                        het plantje gaat aardig de lucht in en ziet er gezond uit!

Comment

Schijnbaar is het niet fijn om aan een kruis genageld te worden
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

nee, ik heb er losjes een paar sateprikkers tegen aan gezet omdat het licht maar van 1 kant komt en hij toch rechtop moet groeien!

Comment

Ze zien er een beetje gestrekt uit (lange steeltjes met weinig blad).
                              Dit komt door de lichtintensiteit: kan je ze dichter bij het raam zetten/de lamp er dichter bij zetten/ze eventueel bij warme temperaturen buiten in het zonnetje zetten?

Laat de steeltjes maar wat vechten om rechtop te komen, daar worden ze alleen maar sterker door. Dat zal je nog nodig hebben tegen de oogst .
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Bezig...
                              X