Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenthread 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenthread 2012

Zoals beloofd!
    drookmasjien.jpgsmakelijk.jpgpre.jpg Amnesia
    dwerg.jpg
    Schimmel-resistentie: zeer hoog
    maar ze heeft als enige flink wat meeldauw te pakken. Een tegenvaller, maar het kan er allemaal afgeknipt worden!

Holladiejee bedankt voor de reacties iedereen! Vind ik leuk om te lezen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Looking goed !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Looking goed !

Comment

ziet er goed uit !
        dat het mag smaken.

Comment

Amnesia top lijkt bedekt met prikkeldraad.

'Kben benieuwd naar je rookverslag @LR2, is de Amnesia zijn naam waard?
          Resident in Tenerife, Spanje.
          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Hihi ik werk er vanavond aan spanish queen
            Geheugenverlies is ver te zoeken, en ik ga 'm denk ik omdopen tot ananasnesia (ofzoiets). Want hij ruikt bij 't grinden ontzettend naar ananas!
            Meer vanavond dus
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Mooi verslag en die Amnesia ziet er superlekker uit! Heb hier Amnesia zaad liggen, enig idee hoelang de Amnesia in totaal heeft gestaan?

Comment

Ik heb ook een mazar van growerschoice, maand geleden ofzo omgelegd en al heel wat van gerookt. Hij was echt helemaal bruin maar volgensmij was het geen rot want ik word er gewoon stoned van en geen hoofdpijn ofzo.
                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

@xdavidx: amnesia is van origine een langbloeiende sativa dacht ik. Dus reken op een bloeitijd van minimaal 10 weken. Ik heb de autoflower variant. Die in 14/15 weken van zaad tot oogst nodig heeft.
                  @vlrs: van rotte wiet kun je ook goed stoned worden. Maar ook goed ziek, dus let daar goed op! Voornamelijk de longen kunnen chronische ziekten oplopen. Bruine verkleuring kan trouwens ook door voedingsproblemen komen, of door de manier en duur van het drogen. Van de beloofde resistentie klopt geen kont in ieder geval, dat is zeker.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Autofem Amnesia

Breeder: Growerschoice
                  Prijs: 20 euro voor 5 zaden
                  Genetica: /
                  THC : /

amn.jpg

Cijfers (0/10)
                  - Uiterlijk : 9, voor een buitenwietje zijn dit de mooiste toppen die ik tot nu toe heb gehad.
                  - Compactheid : 8. Volle, harde, dikke toppen.

- Smaak : 9. Erg lekker, goed zoet.
                  Iets wat met Amnesia uit de shop niet zal lukken. Hij houd 't een uurtje goed vol om lomig stoned te zijn, waarna hij snel afzwakt tot een nuchter einde. Als cannaseur zeg ik dat de naam verkeerd is gekozen, maar wel de juiste richting op wijst qua smaak. Prima jointje om aan het begin van de avond een keer aan te steken, en lekker zo af en toe een hijsje van te nemen.

Ik zit nu al te watertanden om volgend jaar de kruising met Royal Frisian te proeven!

Comment

Duidelijke taal mooi helder verslag, hoe is het met de andere planten?

Comment

Thanks spacehaze. De rest maakt het goed, de royal dane is lekker aan het bloeien en begint al deftige toppen te vormen. Die kan nog een week of twee. De mazar staat zo goed als stil, hij ziet er gezond uit, overladen met thc maar het lijkt wel alsof hij even een pauze neemt. Mag ook wel met zo'n temperatuurverschil in de afgelopen weken..
                      En dan bob marley, tja.. Die bloeit, en heeft een boel beginnende kleine topjes met veel haar. Maar of dat nog wat leuks wordt?!
                      Verder staat er nog wat klein grut (2 Stekjes bob marley, 2 amnesia die in de verkeerde grond staan, en een mini lowryder) maar 't is de moeite niet om het daarover te hebben
                      Foto's zullen ergens deze week wel komen.

Comment

mooie samenvatting mooie lekkere wiet
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bob.jpgbob2.jpg Bob gaat rap.
                          LUIS.jpgmldw.jpgmzr.jpg Mazar met problemen. Zo staat hij er dus al een poos bij.
                          RD.jpg

Comment

ziet er goed uit behalve die mazar dan volgens mij heb je meeldauw op je blad en wat er op foto 1 te zien is heb ik nog nooit gezien, een vriend van me heeft precies hetzelfde probleem een AF die al een paar weke stil staat de hare worde wel bruiner op de toppen maar de toppen groeien niet wel produceert het een bizarre wiet die helemaal vol met thc zit en de geur doet me niet eens naar lekkere wiet ruiken maar een stoffige geur meer een grote THC bom en heeft ook net als jou last van die witte plekken, het tast je hele plant aan maar je kan het wegspuiten met een melk/water oplossing of wegvegen met een doek met pure melk, dit zou ik echter niet op de toppen doen mischien kan het maar ik doe het niet . Verder hoef je je denk ik ook niet druk te maken over bob, dikke toppe zal het niet geve maar ik gloof wel dat je er wat lekkers af kan hale. en die dane gaat het zeker redden succes ermee

Comment

Dat is geen rot op die foto dat zijn beestjes ieuw en waarom worden je bladeren zo geel?

gr bella
                              God was never on your side..

Comment

Dat zijn inderdaad luisjes. En die witte plekken zijn inderdaad meeldauw, zoals ik al eerder zei in dit verslag.
                                Die gele bladeren heb ik bij die Bob marley omdat die niet goed met of zonder voeding kan. Super stressgevoelige plant, om alles en niets gaat hij moeilijk lopen doen! Maar gelukkig doet alleen het blad raar, en niet de toppen. De rest kan wat geel lijken door de camera.

Comment

Bezig...
                                X