Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Abel wat is je probleem? Tel is voor de grap hoeveel vrouwen er hier op het forum zitten?
Daarnaast wil ik VROUW nu wel eens weten waarom jij je zo stoort aan de reacties bij een vrouw in haar topic?
Beetje echte Vent zou een vrouw die kweek juist stimuleren. Of je moet jaloers zijn natuurlijk.
Ben ben er benieuwd naar je antwoord of ben je naar de Disco?
Ik gok er op dat hij bedoeld dat er kweekverslagen zijn die meer reactie krijgen dan andere.
zoals die van wedstrijden en zo en dat hij in zijn verslag niet zoveel reactie krijgt.
Waarschijnlijk is het dat wat hem stoort ik kan het mis hebben maar het zal wel zoiets zijn denk ik.
Er zijn er dan ook dat zeggen dat ze alles zullen verwijderen en dan ineens wel reactie's krijgen.
Dus of dat dan een betere manier is dan een topic als dit ik weet het niet hoor.
Grtz
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
ik reageer waar, bij wie en hoe ik maar wil, en leg daar geen enkele verantwoording over af behalve aan de mods en JD. Als dit een methode van klagen is ben je aan het verkeerde adres, zorg dan dat je met een in het oog springend topic komt.
Ik zie hier juist steeds meer vrouwen lijkt het wel, en geniet daar intens van. Naast al die geile plakkerige VROUWELIJKE wietplanten die hier zo handig gerangschikt staan
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Als een vrouw een behoorlijk kweekverslag maakt, dien je te reageren alsof je een hond op zijn achterpoten ziet lopen: je bent verrast, maar oordeelt verder niet.
Ik (een student) ben onderzocht, niets gevonden tot zover.. Ik weet ook niet hoe dat bij moet dragen aan het vraagstuk, maar goed. Prachtig al die vrouwen! Ik reageer erop zodra ik kan, wel genuanceerder dan bij mannen. Je zou er maar eens een beledigen! Ik heb geen zin in bitchfights..
Ik denk niet dat er minder vrouwen hier zijn omdat er minder interesse naar is SpanishQueen. Mijn vriendin zit altijd bomvol met vragen, en de meeste dames die ik spreek over kweken ook! Ook al doen ze er zelf niets mee
Ik denk zelf dat het komt omdat mannen gewoon veel verslavingsgevoeliger zijn en dus eerder een eigen kweek opzetten om zichzelf te voorzien in hun ongezonde leefstijl. Vrouwen zijn nu eenmaal sterker wat betreft het 'say no to drugs' aspect. (http://www.netdoctor.co.uk/menshealt.../addiction.htm
al klopt het niet helemaal wat hij zegt want mijn verslag wordt gemaakt door mijn vriendin,
maar daarom krijgt het niet meer reactie's dan een ander verslag
Grtz
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Comment