Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mijn eerste kweek AF

Korting op 420shop
    Zoals de titel zelf zegt, ga ik dit jaar mijn eerste kweek proberen met autoflowers.
    Ik ga me 5x dutchblue automatic bestellen van Spliff en dan moet ik nog kiezen tussen 3x easy bud (RQS) of 3x lowrider (vision seeds).

Heeft iemand ervaring met deze soorten? Alle info is welkom!

Welke raden jullie aan voor een beginner? easy bud of lowrider?

Re: mijn eerste kweek AF

Ik zou voor de easy bud gaan, die zou meer op moeten brengen dan een lowryder.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ok! Ik ga ze normaal volgende week bestellen. Wanneer zou ik mogen beginnen met ontkiemen want met dit weer.. Binnenkort schijnt de zon vollenbak

Comment

ik zou sowieso niet voor april beginnen! meestal begin je ergens in mei dus maart is wel erg vroeg!
        je kunt ze wel alvast een beetje laten voorgroeien (binnen) en ze daarna naar buiten zetten.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

ok hartelijk dank ik zal er op letten dat mijn plantjes pas in mei naar buiten gaan.
            ik hoop dat mijn eerste kweek toch ietsje oplevert. met een 10tal grammetjes ben ik al tevreden
            Het enige wat ik nog niet supergoed weet is wanneer ik mag oogsten en hoe ik ze dan moet drogen en hoe lang.

Comment

Zoek en gij zult vinden!

Comment

maar is een AF niet anders dan een gewone grote plant die tot september nodig heeft?

Comment

Als je goed leest op internet, dat zul je zien dat de meeste AF's in 2,5 maanden (maximaal) klaar zijn. Reken maar uit als je in mei zaait, wanneer die klaar is..
                  Wanneer je plant oogstrijp is, kun je hier op het forum vinden. Wanneer een autoflower klaar is trouwens ook, maar ook op de site waar je de zaden besteld hebt. Hoe je ze droogt en hoe lang, is ook hier te vinden.

Comment

ok, bedankt voor de info! Ik zal er morgen mijn werk eens van maken om het forum te doorzoeken naar deze topics.

Comment

Bezig...
                    X