Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flierefluitend fluitekruid ergens op een zonnig dakterras 2012.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Flierefluitend fluitekruid ergens op een zonnig dakterras 2012.

Korting op 420shop
    Aangezien ik vd week een zonnestraal in mn gezicht kreeg ben ik niet meer te houden.
    2012 is gewoon van start en de nodige voorbereidingen zijn zo'n beetje getroffen.

Verwacht geen lappen tekst, gewoon leuk groene foto's kijken t hele jaar..

Om n maandje te kunnen smokkelen ben ik maar aan het bouwen geslagen..
    Vandaag ff een kasje in elkaar geknald zodat de AFjes al naar buiten kunnen zo nu en dan..
    P1000401.jpgP1000400.jpgP1000399.jpgP1000398.jpgP1000397.jpg Had nog wat transparante bouwfolie dus kon t niet laten..
    Gewapend en mandragend dus zal wel goed gaan denk ik.
    Staat 2,5 cm boven t terras voor ventilatie.

Ff om n idee te krijgen van eind mei vorig jaar.
    P1000197.jpg
    De andere kant van het terras hou ik lekker ff lekker voor mezelf want daar lagen blote tetten van t zonnetje te genieten..

Smookse.

Re: Flierefluitend fluitekruid ergens op een zonnig dakterras 2012.

Veel plezier daar Fluit, wel een hardstikke mooi plekkie heb je daar voor je meiden !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Blote tetten, LOL.

Mogen we dan blote borsten in je foto's verwachten?

b.t.w: dit is mijn 69'ste bericht. Hoe gepast :p
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

ziet er goed uit! je kastje en je terras van afgelopen jaar en die tetten kunne er best bij

gr

Comment

kom op met die foto,s van die bloote tetten laat zien dat je trots op je dame benen ook af en toe wat foto,s van je dames svp

Comment

Succes met je buitenspul, leuk terrasje en kweekkistje gemaakt.

Grtz

Comment

lokes fliere

net hokje heb je hier hoor :d

en dan nog maar te zwijgen over je terrasje !!

in ieder gfeval veel geluk met je toekomstige ronde

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Sjieke kas! Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat 'die andere dames' hier ook wel een fototje verdienen

Succes!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vandaag ff een kasje in elkaar geknald zodat de AFjes al naar buiten kunnen zo nu en dan..

meen je dat nu serieus??
                  of buiten of binnen maar dat gesleep maakt ze echt niet sterker!!!
                  gewoon buiten laten staan zou ik zeggen.
                  mocht je bang zijn dat ze doodgaan, dan kun je ze beter binnen laten staaan tot het goed weer blijft en ze voorgoed buiten mogen spelen.
                  dat heen en weer gesleep van binnen naar buiten is stressverwekkend

grtz, angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Jo Stoners,

Voor die 69 ben ik natuurlijk altijd te porren, over die tettem geen zorgen, die verschijnen vanzelf als ze mooi egaal bruin geworden zijn..

Wat die planten betreft;
                    Uiteraard gaan ze nu nog niet naar buiten maar ben de afgelopen paar jaar zeker niet vergeten.
                    Prachtig helder zonnig voorjaar, zomer regen en najaar regen/zon.. Ik ga er dus gewoon stiekem vanuit dat binnen nu en 3 weken weer lekker vollop zon is en dan verkies ik 13 uur zonlicht boven 18 uur kunstlicht..
                    Plantjes zijn deels pas net op en deels nog in onkiemfase. Vanaf volgende week hebben we 12 uur licht per dag, eind vd maand al 13 uur.

T is idd risico maar dat gaan we links of rechtsom wel handele. Plan B is mn beste vriend..

Zeker ook omdat mn voorraad begint te slinken en ik hierna nog veel meer wilde plannen heb, is er enige haast geboden.. Voor je het weet is de zomer weer om!

Smookse
                    Last edited by fl13r3flu1t3r; 9 March 2012, 22:07. Reden: Oost indische dyslectie.

Comment

Ff de stand van zaken;

De dames buiten doen het redelijk, de dieselryder duidelijk beter dan de auto ak.Beide 3 weken geleden gezaaid.
                      De lR 2 zijn nu 2 weken geleden gezaaid en gaan uiteraard ook spoedig buiten spelen.

Smookse.
                      Attached Files

Comment

Je planten zie er niet gezond uit ,lijkt wel of ze te veel voeding geeft

Comment

ja ze hebben het zwaardie potten zijn groot zat,zou ze alleen water geven,wat voor grond zit erin?

Comment

Ola,

Niks voeding, gewoon stekgrond, plagron lightmix en water, kan natuurlijk tijdens het slaapwandelen in mn potten hebben gescheten, maar daar was ik me dan niet van bewust..
                            Zijn trouwens allen Ak tjes die t wat minder hebben. Heb ze wel per ongeluk gezellig mee in bad genomen..
                            Doe je niks an.

Smookse
                            Last edited by fl13r3flu1t3r; 22 March 2012, 23:21.

Comment

Hebben ze net bitterballen gehad ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X