Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flierefluitend fluitekruid ergens op een zonnig dakterras 2012.
Re: Flierefluitend fluitekruid ergens op een zonnig dakterras 2012.
Hoogste tijd voor een update zo na de laatste sessie in het badhuis..
Dames doen t redelijk, zijn in ieder geval het wadlopen weer te boven gekomen, Alleen Auto Ak heeft grote verliezen geleden, maar daar doe je nu weinig meer an op bidden en boeten na.
Ola medecriminelen,
We zijn weer een week verder en de dames gaan goed naar mijn idee, langzaam maar gestaag, de bloei is in ieder geval begonnen dus das mooi.
P1000419.jpg Ziehier het gajes bij elkaar, van de 11 opsteltetjes is er 1 niet opgekomen. De hetjes zijn lillyvrouwtjes geworden maar kon t niet over mn hart verkrijgen ze te killen, dus zal wel kabouterwiet worden.
Voor de volgende paar foto's zeg ik alvast sorry tegen de schenker, mn extra zorg door ze wat langer binnen te houden was achteraf niet zo'n succes.. Hoe vroeger naar buiten hoe beter dus, al groeien ze hier ook wel weer overheen.
Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3rView Post
Ola medecriminelen,
We zijn weer een week verder en de dames gaan goed naar mijn idee, langzaam maar gestaag, de bloei is in ieder geval begonnen dus das mooi.
[ATTACH=CONFIG]116858[/ATTACH] Ziehier het gajes bij elkaar, van de 11 opsteltetjes is er 1 niet opgekomen. De hetjes zijn lillyvrouwtjes geworden maar kon t niet over mn hart verkrijgen ze te killen, dus zal wel kabouterwiet worden.
Voor de volgende paar foto's zeg ik alvast sorry tegen de schenker, mn extra zorg door ze wat langer binnen te houden was achteraf niet zo'n succes.. Hoe vroeger naar buiten hoe beter dus, al groeien ze hier ook wel weer overheen.
De Lr2;
[ATTACH=CONFIG]116852[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]116853[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]116854[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]116857[/ATTACH] Ken beurn.
Dieselryder;
[ATTACH=CONFIG]116855[/ATTACH] Das al stukken beter.
De Auto Ak.
[ATTACH=CONFIG]116856[/ATTACH] Ook leuk.
De mannen schijn ik wegens ruimtegebrek horizontaal te moeten kweken..
[ATTACH=CONFIG]116859[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]116860[/ATTACH]
Dn dieselryder. Dn LR2 met verbrand schedeltje.
[ATTACH=CONFIG]116861[/ATTACH] Mn bodemleven wat van pot naar pot gaat.
Jaaaah, deze was schijndood.
Had nieuwe buren gekregen die vet aan het uitbouwen waren dus kreeg t beetje benauwd met die Afjes hier dus zijn verspreid en deels uit het oog verloren door schenking, zaadmaken is wel geslaagd dus das mooi.
Deels waren het toch al niet moeders mooiste meer door mijn toedoen dus jullie hebben niks gemist aan mooie plaatjes.
Kasje is gesloopt en afgevoerd want nam toch beetje teveel ruimte in en stond me niet perfect dus move.
Verder is de stand van mn tomaten om te huilen dus die blijft ook uit voorlopig, mn hangtomaat daarintegen doet t redelijk. P1000544.jpg
P1000541.jpgDit kleine klerelijertje was met dat natte pokkeweer in zn moeder ontkiemt en met mn stuiterhoofd al vroegtijdig ontdekt terwijl ma nog stond omdat nog niet alles rijp was.
Ze heeft nooit daglicht gezien is direct van dr natte moedert in de klei gestopt.
Ik vind t kikke!
Ff een rondje blackjack van sweetseeds, ga dr maar vanuit dat daar wiet af gaat komen.
Blijft speelgoed die AFjes maar vind dit toch wel hele mooie, incl zijtakken dik betopt.
Linker pheno mooi paars blad hier en daar bovenin.
Comment