Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zal misschien van een beestje wezen, die zitten buiten he..Zolang er geen hele bladvingers sneuvelen zal het niet zo'n probleem zijn.
2x per week voeding meegeven lijkt me prima om eens mee te beginnen, en dan zien wat er gebeurt.
Hoeveel water je moet geven weet niemand, dat ligt er aan hoeveel ze drinken, en dat verschilt per dag.
Met je vingers in de aarde, eens voelen hoe zwaar de potten zijn, dan krijg je vanzelf door hoeveel ze verbruiken.
We zijn ongeveer een week later en geen spectaculair veranderingen :p ze groeien traag (naar mijn mening), maar ze zijn alsinds niet dood! (das al iets)
Hier enkele foto's (gerangschikt van grootste plant naar kleinste plant) IMG_0539.JPG plant waar ik het minste evolutie in zie, ook de bladeren hangen gelijk altijd.. een vriend zei dat het komt doordat zij teveel water krijgt, maar volgens mij kan dit echt niet (namelijk 0.5L sinds 30/04) IMG_0540.JPG nummer 2! die groeit echt lekker, ik denk dat die in de 50L pot gaat Sinds eergisteren begint hij wel enorm scheef te staan, alsof de stam niet goed in de grond steekt.. Hoe kan ik dit oplossen? Gewoon wat extra grond erbovenop? IMG_0537.JPGbijna even groot als nummer 2, maar staat wat achter met de zijtakjes IMG_0538.JPG klein dumpje, hinkt wat achterop doordat hij de 1ste maand in een mini potje heeft gestaan :p
Dat was het voor deze week! Voor de rest ben ik dus beginnen voeding geven en het bladprobleem (hierboven) is ook gestopt... misschien was dit voedingsgerelateerd?
Tot slot laat maar horen wat jullie ervan vinden ! Tips en advies zijn altijd welkom!
Mooi gazon heb je!
Verder ziet het er allemaal prima uit, voor zover ik zie. Als je ze in deze potten gaat houden, zou ik ze gauw een keer toppen. Daar krijg je mooie struikjes van.
Mooi gazon heb je!
Verder ziet het er allemaal prima uit, voor zover ik zie. Als je ze in deze potten gaat houden, zou ik ze gauw een keer toppen. Daar krijg je mooie struikjes van.
Succes!
ze worden wel maar 1.5m groot van nature, is dit dan nog altijd goed om te toppen? of maakt het niet echt uit?
En ze blijven niet in deze potten.. 1 gaat in een 50L pot en de andere 3 guerilla!
Ik heb juist wat advies nodig omtrent welke plant ik in de grote pot zou steken. Ik mag er tenslotte maar 1 thuis houden, wat wil zeggen dat ik een weloverwogen keuze moet maken...
Bij deze: Welke dame ziet er volgens jullie het beste uit?
kzou de kleinste plant thuis houden, thuis kan je meer invloed uitoefenen op de groei en bloei........enne, draai in het vervolg je foto's ff een slag ik moet elke x mn laptop op zn zij zetten
kzou de kleinste plant thuis houden, thuis kan je meer invloed uitoefenen op de groei en bloei........enne, draai in het vervolg je foto's ff een slag ik moet elke x mn laptop op zn zij zetten
daar heb je wel een punt, kzal nog eens navragen bij wat andere mensen.. zien wat hun mening is
en zal ik doen ih vervolg!
nee, zal ik ook niet doen denk ik.
Het is een klein experiment dat ik wil doen, gewoon puur natuur... Zien als er wat van komt en anders een les voor volgend jaar
de voornaamste reden is ook dat ik te weinig tijd heb daarvoor en het is ook al een beetje te laat heb ik de indruk
Zien er allemaal goed uit, die op het pad vind ik zelf t mooist. Maar nogmaals zien er allemaal goed uit!
die was het mooiste van het begin, maar haar bladeren 'hangen' gelijk maar altijd en de andere plantjes steken haar voorbij heb ik de indruk ... tegen eind deze week zal ik mijn keuze maken
Comment