Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maroc buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Maroc buitenkweek

kijk uit met ingraven dat de omgewoelde aarde niet teveel inzakt, anders komt je plant bij zware regenval in een plas te staan !

Comment

Zeg slimmerik met je rechtermuis kan je foto's rechtop zetten
      hoeven wij niet meer scheel te kijken

Comment

ziet er prachtig uit en je hoeft heus niet je grond voor te bewerken kijk naar de natuur en wat er groeit
        veel netels en dat gedoe + veel licht perfect!
        veel naaldbomen weinig groen plus weinig licht, dit wordt niks
        heel simpel dus veel succes !

Comment

hallo iedereen!

heb een klein vraagje: eergisteren heb ik een enorme zak hydrokorrels gekregen en weet er niet wat mee te doen. Ik heb er wat over gezocht op het internet en las dat je deze op twee manieren kunt gebruiken:
          1. Onderaan de pot een laag hydrokorrels
          2. De (kleinere) hydrokorrels pletten en dan door de aarde mixen

Heeft hier iemand ervaring mee? Is dit beter voor je plant en welke van de twee manieren raden jullie aan?

alvast bedankt,
          groetjes

Comment

IMG_0549.JPG (ong 47cm hoog)
            IMG_0550.JPG(vond ik leuk uitzien :p)

Zou ik de voeding al opdrijven? IK geef nu 2.5ml x 2keer per week (BIO NOVA - SOIL MIX)

grtz

p.s: guerilla foto's komen later deze week, had geen fototoestel mee...

Comment

Ziet er goed uit hoor, staan die op de guerilla er ook zo goed bij ?
              Ik zou even dezelfde hoeveelheid voeding aanhouden, maar iets vaker, bijv. drie keer per week.
              Je voedt de aarde, niet de plant, als je teveel geeft is dat er niet zomaar uit.
              Tekorten kun je vaak al met 2-3 keer bladvoeding oplossen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet er mooi uit, ga je ook toppen?
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Ziet er goed uit hoor, staan die op de guerilla er ook zo goed bij ?
                  Ik zou even dezelfde hoeveelheid voeding aanhouden, maar iets vaker, bijv. drie keer per week.
                  Je voedt de aarde, niet de plant, als je teveel geeft is dat er niet zomaar uit.
                  Tekorten kun je vaak al met 2-3 keer bladvoeding oplossen.
                  Ik heb ze zondag op de guerilla spot gezet, als je de update bekijkt van 14/05 is het de kleinste en de grootste die guerilla staan... Ik ga waarschijnlijk morgen nog eens gaan kijken hoe ze het stellen
                  Tekorten heb ik tot nu toe niet echt opgemerkt, enkel de onderste blaadje (net boven lobblaadjes) zijn geel maar ik denk dat dit komt doordat het plantje bijna een maand in een 9L pot heeft gestaan.. of zou ik al bladvoeding gebruiken daarvoor?

Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWidow88 View Post
                  Ziet er mooi uit, ga je ook toppen?
                  heb er al aan gedacht, maar ik weet er niet zoveel van uiteindelijk. Brengt dit voordelen aan uw plant of niet?

Comment

heb witte haartjes ontdekt in de oksels van mijn plant, is hij dan nu in bloei? Ik vind hem nog iets te klein daarvoor :p

Comment

als het geen autoflower is dan is dit voorbloei. en dus een teken dat het een vrouwtje is.
                      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bangman View Post
                        als het geen autoflower is dan is dit voorbloei. en dus een teken dat het een vrouwtje is.
                        merci bangman! pak van mijn hart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greekindicalover View Post

heb er al aan gedacht, maar ik weet er niet zoveel van uiteindelijk. Brengt dit voordelen aan uw plant of niet?
                          Ja, dan krijg je 2 hoofdtoppen, dus meer wiet ! ook blijft je plant dan kleiner (waardoor de plant meer gewicht kan dragen daar het niet zo'n slungel wordt).

Toppen is moeilijk, gewoon het bovenste topje afpitsen (schaar of handen, wel goed ontsmetten), en that's it, 1 minuutje googlen en je weet hoe, is echt maar 5 seconden werk ! zeker doen!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Guerilla update!!

Ben gisteren eens gaan kijken, te nieuwsgierig en ik ben aangenaam verrast Ik had er in het begin niet al te hoge verwachtingen door de zanderige grond, maar ze staan er echt gezond bij !
                            Foto's :
                            IMG_0551.JPG de twee dames tezamen Op het eerste zicht zien ze er heerlijk uit, nietwaar?
                            IMG_0552.JPGde nieuwste blaadjes zijn wel opgegeten door naaktslakken (bij de linkse plant). Wat moet ik daarmee doen? Gaat er hieruit nog iets groeien? of moet ik dit eerst wegknippen?
                            IMG_0553.JPGclose-up van de rechtse plant (klein duimpje in de vorige updates) deze is echt verdubbeld in mijn ogen

Dit was het dus... als iemand voorstellen heeft op welke manier ik hun verblijf daar nog aangenamer kan maken, ik sta er altijd voor open!

grtz

Comment

heel mooi
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

moooie plantjes niet verwacht op zanderige grond :O

Comment

Bezig...
                                X