Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maroc buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Maroc buitenkweek

Korting op 420shop
    We wouldn't recommend pre-growing them indoors, because they are semi-auto-flowering and this would cause them to start flowering in May outdoors. They need the longer days and intensive midsummer sun to keep them in growth." Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat 'semi-auto-flowering' betekent, maar ik weet wel dat ik niet de mogelijkheid heb om ze indoor te laten voorgroeien, betekent dit dus dat mijn planten (of een deel ervan) al in mei zullen beginnen bloeien?

Verder heb ik me ook spongepot aangeschaft en aptus (outdoor nutrition), dit laatste voor de guerrilla. Voor mijn plantje thuis zal ik de voeding gebruiken van een maat. Ik zal de naam eens opvragen en later hier posten.

Dit is alles wat ik tot nu toe te vertellen heb Hopelijk zullen er enkele mensen deze topic in de toekomst volgen en tot slot sta ik altijd open voor advies, tips, eerdere ervaringen met maroc, etc etc etc

Vriendelijke groeten!

Re: Maroc buitenkweek

Guerilla doen voor 1 plantje meer? Zullen de buren om eentje beginnen zagen?

Alvast, veel success!
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

stel da ze nu in bloei zouden schieten, dan nog is dit geen ramp
      en zou doen als of je dat niet gehoord heb staat er autoflower op? neen
      dus maakt het niet uit wil niet zeggen dat je leest over maroc autoflower
      dat da van een andere zaad company ook autoflower is, dus maak je geen zorgen

Comment

Volgens Seedfinder hoef je je geen zorgen te maken over de bloeitijd.
        Weekje of acht hebben ze nodig en ze gaan in juli in bloei.

Oorspronkelijk geplaatst door greekindicalover View Post
        Gisteren ben ik naar alien growshop geweest om inkopen te doen, ik plan om op de eerste april te zaaien.
        Zelf ben ik niet zo'n kenner van soorten, dus heb ik de raad van de verkoper opgevolgd (wat misschien niet zo'n slim idee was, maar bon)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ spanishqueen: 4 guerilla en 1 thuis... & als de buren gaan zagen of niet, geen idee! Er wonen daar kleine kinderen en je weet nooit hoe ouders daarop zullen reageren... Ik hoop van niet

Update...Tuin

De voeding die ik zal gebruiken voor de plant die bij mij thuis zal staan is uiteindelijk bio nova - soil mix en tijdens de bloei ook bio nova - npk mix.

Vandaag heb ik ook een pot gekocht van zo'n 40L (denk ik, exact aantal liter stond er niet op) en 40L universele potgrond, is dit genoeg? Vorig jaar in 25L potten gekweekt, wat wel goed ging maar de planten bleven best wel klein...

Guerilla

Foto's van de plaats, omgeving en grond volgen nog...

Echt geen geduld!!!

Comment

40 liter potgrond voor een 40 liter pot lijkt me genoeg. Jou niet dan? 250 Liter potten en grond zijn altijd beter, maar je moet natuurlijk altijd doen wat je zelf kunt en waar je ruimte voor hebt.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              40 liter potgrond voor een 40 liter pot lijkt me genoeg. Jou niet dan? 250 Liter potten en grond zijn altijd beter, maar je moet natuurlijk altijd doen wat je zelf kunt en waar je ruimte voor hebt.

Comment

IMG_0529.JPG alle dames tezamen makes me happy
                IMG_0530.JPGdat is mijn grootste plant
                IMG_0531.JPGeen zijzicht van de overige marokkaantjes

hetgeen waar ik voor vreesde is (logischer wijze) waarheid: doordat ze in een windstille omgevind zijn opgegroeid hebben ze amper een stam ontwikkeld, hoe los ik dit op? Een vriend zei vooral veel buiten zetten en de natuur zijn gang laten gaan...

groetjes !

Comment

Gewoon buiten zetten of binnen de ventilator er zachjes overheen laten blazen.

Comment

Zien er goed uit, heb de mijne na een maandje binnen onder de tl nu ook buiten gezet, lekker weer ! Ben ook belg en heb gekozen voor een cali orange bud voor de geurhinder wat te beperken, Ze staat nu in een 45l pot.
                    Veel succes!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWidow88 View Post
                      Zien er goed uit, heb de mijne na een maandje binnen onder de tl nu ook buiten gezet, lekker weer ! Ben ook belg en heb gekozen voor een cali orange bud voor de geurhinder wat te beperken, Ze staat nu in een 45l pot.
                      Veel succes!
                      Bij mij staan ze momenteel nog 10-15L potten, daarna gaat de grootste in een 50L pot en de rest guerilla!
                      @WW88 ziet er btw een heerlijk soortje uit!

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:39 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
                      Gewoon buiten zetten of binnen de ventilator er zachjes overheen laten blazen.
                      ik ze nu buiten gezet, maar 's avonds nog altijd binnen... Het weer is iets te koud en stormachtig heb ik de indruk.

Comment

Het weer is niet optimaal, ligt aan je insteek, maar wietplanten kunnen nu prima buiten staan.
                        Wel een leuk soortje, ben benieuwd.

grtz
                        B.

Comment

ik volg alvast ook dit verslagje, ik zet deze ook dit jaar . De eerste heb ik vorige week ontkiemt. Nu enkele weken laten voorgroeien, toppen en stekken maken en dan deze warschijnlijk afbloeien in het tentje als wijze van voorproef. En dan de getopte plant buiten zetten en een scrog proefje doen. En nu nog de zon!

Comment

IMG_0532.JPGIMG_0533.JPGIMG_0534.JPG

Is dit slecht voor mijn plant? Is er een oplossing mogelijk?

Comment

ik zou eens kijken of er insecten zitten en anders geen aanddacht aan besteden tenzij het veel erger gaat wordeb

Verstuurd via Tapatalk
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                              X