Hallo Allemaal!
Dag 1 nog niet zo heel spannend..
Omdat het allemaal begon te kriebelen vandaag wat spulletjes gekocht en voor ik het wist zat het zaadje al in de grond.
Als ik braaf me ritalin had geslikt was het misschien anders gelopen..
Over een paar weken gaat het 2e zaadje de grond in en dan zien we wel waar we het meeste vertrouwen in krijgen.
Op de iets mindere dagen mag ze nog binnen blijven.
Vroeger heb ik wel eens wat in de tuin gekweekt en dat deed ik dan met zaai en stekgrond in de pot
en later een mengsel van bloedmeel en beendermeel in de vollegrond.
Wat ik nu met de voeding ga doen zal ik hier nog even proberen te vinden.
De keuze voor het plantje was ook weer redelijk adhd.. simpel weg Northern Light
omdat het het eerste stickie was dat ik gerookt heb
Onderste potje op de foto is het stekpotje met de zaai en stekgrond.
en de 20 litermand is met normale potgrond die ik gemakkelijk binnen kan zetten.
Ik heb drie zaden en ga in de 3 laatste weken van de bloei een nieuw zaadje planten zodat ik dit seizoen
misschien wel drie keer een mooi plantje heb.
16 maart nu 3 dagen verder:
Dag 1 nog niet zo heel spannend..
Omdat het allemaal begon te kriebelen vandaag wat spulletjes gekocht en voor ik het wist zat het zaadje al in de grond.
Als ik braaf me ritalin had geslikt was het misschien anders gelopen..
Over een paar weken gaat het 2e zaadje de grond in en dan zien we wel waar we het meeste vertrouwen in krijgen.
Op de iets mindere dagen mag ze nog binnen blijven.
Vroeger heb ik wel eens wat in de tuin gekweekt en dat deed ik dan met zaai en stekgrond in de pot
en later een mengsel van bloedmeel en beendermeel in de vollegrond.
Wat ik nu met de voeding ga doen zal ik hier nog even proberen te vinden.
De keuze voor het plantje was ook weer redelijk adhd.. simpel weg Northern Light
omdat het het eerste stickie was dat ik gerookt heb
Onderste potje op de foto is het stekpotje met de zaai en stekgrond.
en de 20 litermand is met normale potgrond die ik gemakkelijk binnen kan zetten.
Ik heb drie zaden en ga in de 3 laatste weken van de bloei een nieuw zaadje planten zodat ik dit seizoen
misschien wel drie keer een mooi plantje heb.
16 maart nu 3 dagen verder:
Comment