Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aytons verslag (vroeg) balkonnetje Northern Light AF 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aytons verslag (vroeg) balkonnetje Northern Light AF 2012

Korting op 420shop
    Hallo Allemaal!
    Dag 1 nog niet zo heel spannend..

Omdat het allemaal begon te kriebelen vandaag wat spulletjes gekocht en voor ik het wist zat het zaadje al in de grond.
    Als ik braaf me ritalin had geslikt was het misschien anders gelopen..
    Over een paar weken gaat het 2e zaadje de grond in en dan zien we wel waar we het meeste vertrouwen in krijgen.
    Op de iets mindere dagen mag ze nog binnen blijven.
    Vroeger heb ik wel eens wat in de tuin gekweekt en dat deed ik dan met zaai en stekgrond in de pot
    en later een mengsel van bloedmeel en beendermeel in de vollegrond.
    Wat ik nu met de voeding ga doen zal ik hier nog even proberen te vinden.
    De keuze voor het plantje was ook weer redelijk adhd.. simpel weg Northern Light
    omdat het het eerste stickie was dat ik gerookt heb
    Onderste potje op de foto is het stekpotje met de zaai en stekgrond.
    en de 20 litermand is met normale potgrond die ik gemakkelijk binnen kan zetten.
    Ik heb drie zaden en ga in de 3 laatste weken van de bloei een nieuw zaadje planten zodat ik dit seizoen
    misschien wel drie keer een mooi plantje heb.

16 maart nu 3 dagen verder:
    Attached Files
    Last edited by Ayrton S; 6 June 2012, 21:18.

Re: Aytons verslag (vroeg) balkonnetje Northern Light AF 2012

Zo, zet je ze nu al buiten? Ik weet niet of t wel warm genoeg is maarja. Succes..
    PS: Ik zit nu ook onder invloed van ritalin hehe maar heb 't niet op recept
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Ritalin is echte bagger, beter smook je een jointje of accepteer je het feit dat je al stuiterend door het leven moet..

Suc6 en smookse

Comment

Mee eens flier!
        Inderdaad erg vroeg om nu al buiten te zetten, zolang de temperatuur niet boven de 18C is blijft je plant gewoon stil staan qua groei. Er zal dan niets gebeuren, hooguit dat je zaadje begint te rotten in de vochtige grond.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vlrs View Post
          Zo, zet je ze nu al buiten? Ik weet niet of t wel warm genoeg is maarja. Succes..
          Op het moment dat ik de aarde in de pot deed was het zeker warm genoeg buiten,
          de optie om haar weer binnen te zetten moest ik snel weer gebruiken. Thnx

Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
          Ritalin is echte bagger, beter smook je een jointje of accepteer je het feit dat je al stuiterend door het leven moet..

Suc6 en smookse
          Het middel is soms minder erg als de kwaal, per persoon verschillend. Thnx

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Mee eens flier!
          Inderdaad erg vroeg om nu al buiten te zetten, zolang de temperatuur niet boven de 18C is blijft je plant gewoon stil staan qua groei. Er zal dan niets gebeuren, hooguit dat je zaadje begint te rotten in de vochtige grond.
          Het balkon op het zuiden en goed beschut tegen de wind, ik zal de temperatuur goed in de gaten houden. Thnx

Comment

Succes ermee en blijf van de ritalin af
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

In het begin ging het wel lekker.
              Zelfs met deze mooie dag erbij staat het plantje al 2 dagen stil in groei.
              img0240dm.jpg

Comment

Hij staat erg vochtig of niet? Dat en de kou erbij en je plant doet inderdaad niets.
                Je kunt er een zeitje of iets dergelijks overheen spannen zodat de warmte vastgehouden wordt. Dat werkt voor mij nu buiten prima! Een klein doorzichtig plastic bakje erop gezet en de bladeren wijzen omhoog, hij groeit zelfs!

Met deze temperaturen verdampt water nauwelijks, wacht dus nog een week of twee voor de volgende waterbeurt (of ik moet het verkeerd zien en je grond is droog).
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Hij staat erg vochtig of niet? Dat en de kou erbij en je plant doet inderdaad niets.
                  Je kunt er een zeitje of iets dergelijks overheen spannen zodat de warmte vastgehouden wordt. Dat werkt voor mij nu buiten prima! Een klein doorzichtig plastic bakje erop gezet en de bladeren wijzen omhoog, hij groeit zelfs!

Met deze temperaturen verdampt water nauwelijks, wacht dus nog een week of twee voor de volgende waterbeurt (of ik moet het verkeerd zien en je grond is droog).
                  Het is moeilijk aan te voelen met die zaai en stekgrond of het plantje echt droog staat.
                  Ze stond grotendeels achter het raam op de verwarming en op een bakje met water voor de luchtvochtigheid.
                  Ik heb het plantje nu in de gewone potgrond gezet en een beetje Canna Rhizotonic gegeven en ze ziet er meteen
                  al beter uit.
                  Ze stond idd te nat en er zat nauwelijks iets van een wortel aan.
                  Thnx.

Comment

IMG_0271.jpg
                    Nu 21 dagen verder en in de biobizz all-mix geplaatst.
                    De Rhizotonic werkt goed er zat een grote kluit wortels aan.
                    Ik rekende niet helemaal op die grote kluit wortels en ik hoorde wat gekraak tijdens het verpotten.

Comment

Ik volg

En remember: Beter te droog dan te nat.
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Ben er achter gekomen dat ik nu iets te weinig geef, dus goed dat ik ben begonnen met meten.
                        Ook ben ik er achter dat het regenwater ph 8.2 was en het nutteloos en tijdverspilling is als je de ec van all-mix wilt meten

Comment

Sorry voor het niet updaten lezers, had even een crapmobiel die geen foto's kon maken.
                          north.jpg

Na de mooie dagen maar omgehakt omdat ik het enkele dagen druk had en het weer minder leek te worden.
                          Drogen heb ik in een curverbox met een vochtvreter gedaan.
                          Dat droogt dus veel te snel, het lijkt 15~16 gram droog te worden.

Comment

Bezig...
                          X