Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ff updatetje, ondanks het slechte weer groeien de planten als een jekko......ik heb het project inmiddels overgepot naar de grote kuip en de plant pakt de overpotting zeer goed op, hoewel ze achterligt op de andere 2 heb ik hoge verwachtingen van deze plant !
heb vorige week wel ff stokjes naast alle planten moeten zetten vanwege de wind, in de grote kuip heb ik de internodes en de hoofdstam helemaal platgelegd, maar alles wat nu uit de internodes en hoofdstam goeit laat ik wel omhooggroeien zodat je meer een soort struik krijgt !
zo, heb mn kweekverslagje dit jaar beetje verwaarloosd.....maar wilde jullie de laatste foto's toch niet onthouden, heb vandaag de laatste voeding gegeven ik den k dat ik over 2 tot 3 weken kan gaan knippen
Had al even niet meer gekeken mooie struik zeg, en veel takken tweemaal getopt?
Denk wel dat mijn toppen al verder zijn, en die moeten denk ik nog 2 3 weken ben de trichomes in het oog aan het houden maar zijn voorlopig allemaal nog clear succes
vdg de trichomes ff bekeken, maar zijn nog helemaal helder.......had eigenlijk mn laatste voeding al gegeven maar heb vandaag toch maar weer gevoed, heb me in ieder geval ernstig misrekend en in dit tempo kan het mss nog wel 5 weken duren......
Comment