Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek RastaRon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2de buitenkweek RastaRon

Korting op 420shop
    hey allemaal

Na de eerste zonnestralen gevoeld te hebben begon ik gelijk aan mn buitenkweekje te denken, vorig jaar heb ik ook kweekverslagje bijgehouden http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...tress+training en het was me erg goed bevallen om van alle know how, tips & tricks en meedenkerij te kunnen gebruikmaken !

Ik ben er nog niet uit wat voor soort, stek of zaad en hoeveel ik wil hebben.......vorig jaar had ik er 4 en vond het in de laatste maanden eigenlijk iets te veel, mn hele tuin stond vol !
    Wel wil ik dit jaar iets vroeger beginnen, vorig jaar begon ik op 5 mei.....wil een maand vroeger, bijgevoegd wat foto,s van mn grootste plant en mooiste top vlak voor de oogst..

had vorig jaar een maand voor de oogst beetje last van vocht, meeldauw en wondziekte maar heb er toch nog een droge opbrengst van 850 gram PP vanaf gehaald, vorig jaar low stress training toegepast en goed bevallen.....kga dat dit jaar zeker weer doen !!groetjes Rasta048.jpg053.jpg031.jpg049.jpg

Re: 2de buitenkweek RastaRon

Dat waren een beste bomen vorig jaar. Veel geluk dit jaar!
    sigpic

Comment

ziet er goed uit,ga je ze dit jaar allemaal in speciekuipen zetten?

Comment

ook dat heb ik nog niet besloten, heb nieuwe metalen bloembakken met plastic aan de binnenkant die zijn ong 50 ltr........ik denk dat ik er daar twee inzet en dan in de grote 120 ltr kuip mn supercrop project, ik wil hem dit jaar de hele kuip rond croppen !

Comment

Klinkt ambitieus rastaron. Alvast veel plezier met de voorbereiding en veel geluk doorheen de zomer gewenst!

(Overigens herken ik het probleem: elke plant kan uitgroeien tot een boom... of gewoon een plant blijven... had er zo ook eentje staan vorig jaar).
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Ik ben benieuwd! Je hebt mij alvast aan de haak, ga je zeker volgen
            Resident in Tenerife, Spanje.
            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

heb inmiddels besloten dat ik 3 stekken neem, wilde eigenlijk dit jaar zaailingen gebruiken maar ik vind de zaden erg duur voor 10 gefeminiseerde zaden PP betaal je al snel 80 euro, vorig jaar batmix gebruikt en goed bevallen dus dat doe ik dit jaar weer !!

@dissi dat die plant van vorig jaar een boom geworden is kwam d8 ik door de grote kuip waar ze in stond

Comment

Rastaron, heb je dan alleen batmix gebruikt of heb je ook ander producten kwa voeding gebruikt?
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Batmix is een behoorlijk zwaar bemeste grond, vooral door het ingredient guano (vleermuismest). Cannabisplanten lusten er wel van, maar sommige breeders raden het af (mandala seeds). Maar op dit forum is het best populair.

Ja, grote kuip helpt vanzelfsprekend, maar toch blijft elke plant anders. Hier stonden er op 2 meter van elkaar in volle grond, volledig samen gegroeid, maar de ene werd 2,5 m op 2,5 m, de andere amper 1,5 op 1. Veel individuele verschillen .
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

succes met het croppen en ik ga t volgen.. heb er zelf namelijk nog geen ervaring mee.. en die zaden zijn idd duur ja
                    vondt ik zelf ook als je voor ongeveer drie euro al een stekkie koopt .. En sla je alweer een stuk over

Comment

ik had de Batmix gemengd met normale potgrond, in de groei beetje gevoed met normale bio plantenvoeding die bij de liddle in de aanbieding was, voor bladnecrose een bak met witte korrels gekregen van een bevriende bioloog en die moest ik op lossen in water.......weet nog steeds niet wat daar de naam van was, zal nog ff navragen, en voor de bloei en afbloei 2 goedjes gekregen van een bevriende teler......zaten in een hakpotje dus weet ik ook geen naam en samenstelling van !

maar ik ben pas na 6 weken begonnen met voeden, in de batmix zit zowiezo al zat voeding voor de eerste 6 weken, overvoeding en overbewatering zijn de twee meest gemaakte en lastigste te herstellen fouten !!

Comment

Leuk draadje, zal je zeker volgen.
                        Kan je iig meerdere keren toppen? Want ik mil me plant echt niet groter als 1,50 meter als het even kan (ivm zichtbaarheid)
                        Natuurlijk enkel in de groei
                        Last edited by WhiteWidow88; 23 March 2012, 09:41.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

joepieee, vandaag komen mn stekken binnen !!

de korrels die ik vorig jaar gekregen had blijken urea korrels te zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Ureum

@QnQ, wat je zegt is idd allemaal waar, zaden hebben veel voordelen tegenover stekken !

Comment

plantjes zijn binnen, heb ze maar gelijk buiten gezet.....vorig jaar zaten ze in steenwol ofzo en deze zien eruit alsof ze voorgegroeid zijn, ze staan iig op een soort lightmix

ik zie ook nog geen wortels aan de onderkant dus met overpotten w8 ik ook nog ff, soort is nog onbekend en kreeg alleen te horen dat het een "witte soort" was........maar daar heb ik zelf nog nooit van gehoord ???

023.jpg024.jpg025.jpg

Comment

Bezig...
                              X