Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek RastaRon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2de buitenkweek RastaRon

    Veel succes en veel geluk, zeker waard om dit verslag bij te houden!
    Livin' the goodlife.

    Comment


      #17
      met witte soort bedoelen ze meestal iets als white widow, letterlijk wit

      Verstuurd via Tapatalk
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: 2de buitenkweek RastaRon

          paar dagen geleden de planten in 50 ltr potten gezet, ze lijken het goed op te pakken....gelukkig wordt het eindelijk mooi weer !!

          heb gewone gamma potgrond gebruikt hydrokorrels onderin en bovenop en ben na drie dagen gaan wateren....geen voeding, de planten in de keine potjes waren omgevallen in de kweekpotjes en zijn beide geknakt......weggooien vond ik zonde dus heb ze maar in kleine potjes gezet, kan ik mss nog gaan verduisteren of supercroppen !

          055.jpg056.jpg057.jpg

          Comment


            #20
            Re: 2de buitenkweek RastaRon

            Lekker tuintje!
            Resident in Tenerife, Spanje.
            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

            Comment


              #21
              Re: 2de buitenkweek RastaRon

              plantjes gaan erg lekker en ze ruiken al goed, die in de grote bakken hebben echt een groeispurt gemaakt en zijn al behoorlijk dorstig, van de 2 kneusjes is er 1 zo goed als overleden en de andere ben ik gaan supercroppen.....wil hem in de grote kuip in de rondte laten gaan, zie laatste foto.

              049.jpg050.jpg051.jpg052.jpg

              Comment


                #22
                Re: 2de buitenkweek RastaRon

                Ohhhh mama! Dat ziet er lekker uit!

                Ik kan het toch niet laten om het over vorig jaar te hebben: Hoe heb je ze in godsnaam zo groot gekregen in zo'n relatief kleine pot?
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                Comment


                  #23
                  Re: 2de buitenkweek RastaRon

                  liefde spanish Queen, heeeel veel liefde

                  ben ook veel met LST oftewel low stress training bezig geweest, en die megaplant ong 3x3 meter en 1,90 hoog stond in een 100 ltr kuip op batmix !

                  Comment


                    #24
                    Re: 2de buitenkweek RastaRon

                    nog een paar foto's van vorig jaar

                    008 (3).jpg056.jpg003 (2).jpg016.jpg

                    foto 1 (ong. 3 weken voor de oogst) heb ik er voor het perspectief een 10 ltr gieter naast gelegd, je kan ook tegels tellen.........tegels zijn 30 cm
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: 2de buitenkweek RastaRon

                      zieke planten ! man man en dat voor een eerste buitenkweek

                      Comment


                        #26
                        Re: 2de buitenkweek RastaRon

                        OMFG die planten wat een monsters

                        Comment


                          #27
                          Re: 2de buitenkweek RastaRon

                          Mooi stammetje en planten zeg, dit jaar weer zo.

                          Comment


                            #28
                            Re: 2de buitenkweek RastaRon

                            update : plantjes lekker hard met dit heeeeerlijke weer, alles gaat voorspoedig heb alleen beetje bladvervorming....denk dat ze een beetje teveel water hebben gehad, mn vrouwtje dacht lief te zijn en heb ze een beetje "extra" water te geven terwijl ik ze s'ochtens ook al had gewaterd

                            LST projectje gaat ook goed, de plant kan de stress goed hebben en maakt naar verwachting veel nieuwe internodes aan onderaan de plant terwijl de hoofdstam zo goed als niet meer groeit.....door de stress is ze een beetje in de voorbloei geschoten maar over een paar weken pot ik dr over naar de "megakuip" en dan gaat ze wel weer vol in de groei !

                            032.jpg033.jpg034.jpg036.jpg

                            Comment


                              #29
                              Re: 2de buitenkweek RastaRon

                              Ja dat is wel lastig als ze te vroeg in voorbloei schieten, ik heb hetzelfde probleem gehad en men plantje is er nooit echt helemaal bovenop gekomen dus hopelijk lopen ze bij jou niet teveel vertraging op. Maar je hebt nog genoeg tijd en die megakuip zal ze goed doen. Vorig jaar zag er fantastisch uit, wat gaat het dit jaar worden Succes joh!
                              Last edited by NiPulse; 4 June 2012, 09:53.

                              Comment


                                #30
                                Re: 2de buitenkweek RastaRon

                                plantjes groeien goed, beetje weinig zon, beetje bladluis en een beetje veel regen.....maar dat kan de kweekpret niet drukken

                                het supercropprojectje in de kleine pot is klaar om overgepot te worden in de grote kuip op batmix, wilde wachten tot de hoofdstengel zn nieuwe vorm uit zichzelf vasthield !!

                                032.jpg030.jpg031.jpg033.jpg034.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X