Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Buitenkweek Greenhouse mixpack

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste Buitenkweek Greenhouse mixpack

Korting op 420shop
    Begin dit jaar voor het eerst met buitenkweken en een paar weken geleden deze mixpack bestelt.

Hierin zat
    -1 X Arjan Haze 1
    -1 x Hawaiin Snow
    -1x The Church
    -1x Great White Shark
    -1x Cheese

Had ze vrijdagochtend gezaaid en dinsdagmiddag zijn ze alle 5 uitgekomen dus ben daar erg blij mee. Zal kijken of ik ergens deze week fotos van deze jonge dames hierbij kan voegen.

Re: Eerste Buitenkweek Greenhouse mixpack

succes ermee

Comment

Succes, ik begin ook ergens deze week, ben nu bezig met de tuin wat meer privacy te geven zal je zeler volgen
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Ben benieuwd hoe die haze uit zal pakken! Is een erg lange en late bloeier. Ik houd m'n ogen open hier.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Arjan haze die reukt al meteen heel sterk

Comment

Ik heb hoge verwachtingen voor de Arjan Haze en Hawaiin Snow heb er goede verhalen over gehoord.

Comment

Icefire, heb je je goed ingelezen? Je weet dat je bij een haze problemen mag verwachten omdat hij te lang bloeit en zal gaan schimmelen tenzij je hem eerder verduistert etc?
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Dat maakt het voor mij zo interessant om te volgen Dissi! Ik heb ook een (volbloed tropische) sativa staan dit jaar, eens kijken hoe dat zal uitpakken.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Interessant, dat wel omdat het veel uitdagender is, maar dat gaat meestal ten koste van het ecologische en de kwaliteit van de wiet (vind ik dan).
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Ik weet dat je met de Sativas een grotere kans op toprot heb omdat ze langer en ook later afbloeien. Maar mij boeit dat niet zoveel ik waag die kans gewoon en gewoon in laatste paar weken goed opletten voor die rot.
                    En natuurlijk hopen op een beetje mooie nazomer.

Comment

Ja hoor en daar zijn ze dan de foto's van mijn schatjes. Ze waren dinsdag middag uitgekomen dus ze zijn best wel hard doorgegroeid.Hieronderheb ik ze in mijn bak staan, linksboven zit AJ daaronder The Church in het midden Hawaiin Snow rechtsboven Cheese en hellemaal rechtsonder is de Great White Shark.

IMG_2152.jpg

Hieronder een close-up van de Great White Shark die groeit op dit moments het hardst en vind ik persoonlijk tot zover het mooiste plantje

.IMG_2154.jpg

Verder gaat het prima met me dames to zover groeien ze best hard door en ik ga ze over een weekje of 1-2 overpotten in grotere potten. Als iemand nog goed advies heeft voor in welke verhouding je welke soorten aarden gebruikt zou dat erg fijn zijn.
                      Attached Files

Comment

Hey man, deze zien er ook wel goed uit hoor

Maar welke grond gebruik je?

En als ik jou was zou ik wat hogere potten nemen, en net als ik, de planten tot aan de kiemblaadjes onderstoppen in de aarde.. Je kan proberen voorzichtig wat van deze potjes van de zijkant te snijden/scheuren zodat je ze met pot en al kunt overpotten. Dan kunnen ze wortels buiten deze pot groeien maar je aarde valt niet uit elkaar..

Heb je recente foto's?
                        Ik lig in de hoek in me eigen kots!

Comment

lekker ziet er heel veelbelovend uit nu nog wat lekker weer en alles komt in orde

greetz plukkoz

een vraagje zet je ze buiten in vaste grond of in potten

Comment

Ziet er leuk uit, probeer alleen niet het water OP het plantje te gieten/spuiten maar rond de stam. Succes.
                            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

heey leuke plantjes, ik heb de zelfde zaadjes ben nog aan het ontkiemmen 1 is al een plantje ben benieuwd
                              zal je ook nog zekr volgen

success

YOOOOO YOOOO

Comment

Bezig...
                              X