Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad
Update 1 mei;
Het plantje begint behoorlijk te strekken, en heeft een paar misvormde blaadjes.
Kan ik al beginnen met toppen? naar mijn inzien heeft de plant nu ongeveer 5 nodes.
GreetzLast edited by carlorowan; 3 May 2012, 19:29.
Comment
-
Vandaag 2 royal dwarfs en 1 royal haze te kiemen gelegd, ergens in juli zal dan de Critical worden geplant. En als de autoflowers rond een redelijke tijd klaar zijn, plant ik nog 2 royal dwarfs. Foto van het onbekende zaadje volgt binnekort.
Greetz
Comment
-
Inmiddels is 1 royal dwarf boven de grond gekomen. Heb de autoflowers nu in kleine potjes met stekgrond staan, en zullen later overgepot worden in universele potgrond.
Vandaag nogal wat cicaden tegengekomen in m'n plant, dus heb even grondig gespoten met 'Ecostyle tegen luizen' wat ook bestemd is voor cicaden. Nu maar afwachten.
Heb nu ook de plant getopt voor de eerste keer, dus ik ben benieuwd hoe het zal lopen verder.
Greetz
Comment
-
Alle autoflowers zijn nu boven gekomen, de middelste is 'royal haze' en de andere 2 'royal dwarfs'. Inmiddels heb ik het onbekende plantje getopt, en volgens mij is dit goed verlopen Ook begint het onbekende plantje al een lekker geurtje te hebben.
Greetz
Comment
-
Gaat lekkurr, alleen zijn er wat (ik denk) slakjes aan het eten van me grote plant, en cicaden blijven terug komen. Nog maar ff goed spuiten denk dus.
Ook blijft loopt de royal haze erg achter in de groei vergeleken de dwarfs, hij begint zelfs een beetje geel te worden, ziet er niet al te goed uit dus. Hopelijk komt dit nog goed aangezien het me enigste haze is, iemand nog een idee? kan helaas geen close-up foto maken daar is me camera niet goed genoeg voor. De onderste blaadjes van de onbekende plant beginnen al een beetje geel te kleuren. Aangezien ik over 2 weken ga verduisteren heb ik geen zin om nog groeivoeding te gaan bestellen voor 1 plant. Is dit nog noodzakelijk? Aangezien ik wel gewoon canna bloeivoeding heb.
Ik hoor het hopelijk,
Greetzz
Comment
-
De onbekende dame (hopelijk) gaat nog steeds goed, maakt gelukkig sneller bladeren aan dan dat beesten ze opeten, iemand een idee wat voor beest dit is? Geen sporen te zien dus geen slak lijkt me, voorlopig ook al geen cicaden meer aangetroffen. De dwarfs heb ik inmiddels verpot naar een grote bak waar ze verder in kunnen groeien, de haze die groeit al sins een week amper meer, en de nieuwe blaadjes die ze aanmaakt worden bruin.. valt dit nog te redden? En waar kan de reden van dit liggen, slecht zaad ofzo? Reacties/tips zijn zeer welkom. Heeft niemand interesse voor dit topic?
Greetz
Comment
-
Zolang je bezoekers aantal stijgt hebben er vast mensen interesse haha. Ze hebben misschien alleen geen antwoorden voor je.
Dat je Haze stilstaat terwijl de rest groeit lijkt me inderdaad niet goed. Ik ben zelf nog een soort van "leek" dus heb ook de antwoorden niet.
Ik heb ook wat gele bladeren maar dat zijn de onderste en daar maak ik me dus niet druk om. Mijn Hazen groeien wel gelijk op met de rest. En het zijn vrij sterke planten. 1 na een val en knak, volledig hersteld.
Ik vind je planten er persoonlijk erg mooi uit zien. Op die ene in dat bruine potje na dan.
Ik zou niet teveel gaan knoeien met die Haze als je niet weet wat er aan de hand is. Genoeg licht en af en toe wat water en de natuur z'n werk laten doen.
Ik hoop voor je dat ie ergens de kracht vindt om door te groeien.
Succes !
Comment
-
Ja zien er mooi uit! Heb zelf ook een drwarf op mn balkon staan.
Heb jij ze nou getopt? lijkt namelijk of er twee hoofdtoppen komen.
Hoe groot zijn die van jou? Mijne lijken wat kleiner: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-balkon-2012
@qnq: Waarom zou je voor zo'n kleine AF een grotere pot moeten hebben. Maximale grootte hebben ze al bijna bereikt toch?
Comment
-
Ik zal de haze snel gaan overpotten, vooral nu ik na vandaag heb gemerkt dat ze toch nog een klein beetje gegroeit is. Toch blijft ze een beetje geel, lijkt op een zwaveltekort, zou dit kunnen met zo'n klein plantje? Ja Rensznor, de grote plant is getopt en is aardig gelukt zo te zien
Comment
-
Attached Files- Foto0466.jpg (103,1 KB, 35 views)
- Foto0467.jpg (90,7 KB, 41 views)
- Foto0470.jpg (82,0 KB, 37 views)
- Foto0473.jpg (93,3 KB, 34 views)
- Foto0468.jpg (103,9 KB, 31 views)
- Foto0469.jpg (108,3 KB, 30 views)
- Foto0463.jpg (105,5 KB, 34 views)
- Foto0464.jpg (94,8 KB, 26 views)
- Foto0465.jpg (100,7 KB, 31 views)
- Foto0471.jpg (89,3 KB, 25 views)
- Foto0472.jpg (88,5 KB, 19 views)
- Foto0476.jpg (94,1 KB, 34 views)
Comment