Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Even een kleine update, aangezien de grote plant nogal krom staat, er is niks geknakt alleen de takken zijn opeens heel buigbaar geworden. Weet iemand misschien waar dit door komt?

Greetz
    Attached Files

Comment

wow bestwel groot plantje voor een autoflower gaat netjes
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Die zwarte vliegjes die bij elkaar zitten dat noem je bladluizen, in het voorjaar zijn het vliegjes die met de wind mee vliegen later in het jaar zijn ze hun vleugeltjes kwijt.
        Dit krom trekken komt doordat de bladluizen de voeding uit je plant zuigen en je plant het dus niet meer krijgt.
        Ik had hetzelfde maar na paar dagen intensief bladluizen weghalen (met de hand & met spritius met groene zeep & lievenheersbeestjes larven is bijna alles weg. En krullen de bladeren langzaam terug maar niet 100%

Goed in de gaten houden !

Comment

@Vlrs; Die grootste plant is geen autoflower, dat is een onbekend zaad (hoogstwaarschijnlijk Big bud of white widow)
          @hsmusiq; Oke bedankt voor de info! Zal er goed op letten, volgens mij zijn ze nu weg van de plant, en de nieuwste bladeren zijn weer gewoon gezond.

Comment

Ik zou d'r eens een paar liter water in mikken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb ik ook meteen gedaan, na een paar uur stond ze (jaja, volgens mij zijn er vrouwelijke kenmerken aangetroffen) er weer prachtig bij.
              Greetz

Comment

Zo, weer zo'n 2 weken verder en ze gaan geweldig hard. Sins kort is het duidelijk dat de grote onbekende plant een vrouwtje is En de bloei bij de dwarfs zit er volop in.
                Ik geef de dwarfs nu sins een paar dagen Canna Terra Flora bloeivoeding mee, en ze lijken er goed op te reageren. De linker het meest zo te zien, die bladeren zijn veel donkerder. De rechter heeft een groeispurt gehad, en staat nu boven het andere plantje, maar loopt iets achter in de bloei.
                De bladeren van beide dwarfs staan sins vandaag nogal omhoog, weet iemand hoe dit komt?
                Het haze plantje, voor zover je het nog een plantje kunt noemen, is amper gegroeit en begint nu 1 klein topje aan te maken.. Nou maar duimen dat ik er nog minimaal 1 jointje af kan halen.

Greetzz
                Attached Files

Comment

In minder dan een dag tijd zijn bijna alle haartjes van de rechter dwarf oranje/bruin geworden, en van de linker gedeeltelijk. Het lijkt alsof de planten opeens heel erg versneld zijn in de bloei. Overigens ziet het er niet ongezond uit zoals toprot of dergelijke. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Het begon nadat ik had gespoten met 'ecostyle plantschoon tegen luis', gewoon een biologisch product dus zou geen problemen moeten veroorzaken lijkt me.

Greetz

Comment

haartjes worden bruin door vocht hoef je niet echt wakker van te gaan liggen
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oke gelukkig, bedankt voor de reactie. Dat verklaart het, aangezien het de laatste paar dagen zwaar kut weer is. Blijven ze bruin, of kleuren ze weer terug als het weer beter word?

Greetz

Comment

deze blijven bruin als de toppen aandikken wel in de gaten houden ivm toprot
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Weer even een paar foto's gemaakt, nu ook geprobeert van de trichomes een foto te maken met 100x vergroting. Naar mijn inzien nog veel te 'clear', ik denk dat ze nog 2-3 weken moeten. Nog steeds last van wat bladluis op de Af'jes, dus heb ik gister een paar teentjes knoflook in de potgrond gestopt, en als dit niet helpt zal ik gesneden knoflook/uien fijn snijden en een tijdje in warm water laten weken en daarmee de planten besproeien. Bij de grote onbekende plant komen steeds meer witte haartjes tevoorschijn, iemand een idee wanneer deze begint met topjes aanmaken? Rond half augustus? Over de haze plant weinig te melden, groeit/bloeit amper meer maar leeft nog wel, ben benieuwd wat hier nog van terecht zal komen..
                          Kan iemand een gok doen wanneer de af'jes klaar zijn? Ik denk zelf nog 2, maximaal 3 weken

Greetzz
                          Attached Files
                          Last edited by carlorowan; 16 July 2012, 13:48.

Comment

Kan iemand schatten hoe lang ze nog ongeveer moeten?

Greetz
                            Attached Files

Comment

Milky en doorzichtig. Die kunnen nog wel even. Ben je al gestopt met voeding geven ?
                              Op de foto's van 2dgn geleden zie ik bijna geen toppen, waarom zijn ze zo mager, hoekanda ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Geen idee waarom ze zo mager zijn, vraag ik me ook af. Ze zijn nu ongeveer 9,5 week oud. Ik heb al een week geen
                                voeding meer kunnen geven door dit rotweer. Zal ik als het beter weer is nog voeding geven of zal ik alvast stoppen?

Gzz

Comment

Bezig...
                                X