Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Zou er maar mee stoppen dan.
    Dan kun je oogsten als je wil, of als het moet, en hoef je niet extra lang te wachten tot de voeding eruit is.
    Het gebrek aan zon de laatste weken zal best bijgedragen hebben.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oke dan zal ik niet meer voeden. Mag nog wel ff een weekje mooi weer worden voor een goed einde. Valt me nog mee dat ik geen last van toprot heb met al die regen..

Comment

Klote zooi.. Bij het punt in de hoofdstam waar ik de grote plant getopt had, is doormidden gespleten.. Vannochtend lag ze helemaal omver Heb nog wat geprobeert bij elkaar te binden, maar et blijft niet al te goed zitten..

Comment

Inmiddels is de grote plant weer redelijk hersteld, ookal blijft er een grote scheur in de stam. De autoflowers worden volgens mij steeds meer milky, en volgens mij heb ik al een amber kleurige trichome gezien. Net even een klein topje in m'n pijpje uitgeprobeert die ik 2 dagen heb laten drogen, liet nogal zwarte as achter. Nog teveel voeding in de plant en goed flushen, of komt dit omdat het niet goed gedroogd was?

Greetz

Comment

Mijn planten waren ook nog volledig groen toen ze geoogst werden. Een top is in 2 dagen zeker nog niet goed gedroogd. Zelfs een kleintje niet. Ik hou 8 tot 10 dagen aan voor het drogen.
            Ik zou ze deze mooie dagen nog even mee laten pakken. Is na vrijdag toch weer over en dan oogsten.

Comment

denk dat je te laat bent om nog iets nieuws te zetten man..
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

die enne vind ik mooi
                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal, ik denk dat ik ze inderdaad vrijdagavond ga oogsten. Raad iemand nog aan om ze vandaag of morgen nog te klieven?
                  Dit jaar zal ik ze zeker beter laten drogen, iets meer dan 2 weken in de schuur, en dan in potten. Omdat ik half augustus op vakantie ga, zit ik met een probleem kwa curen. Zal k ze nog 2 weken langer laten drogen, of daarna gewoon in potten (ik kan ze dan alleen 10 dagen niet luchten). Ik ga nog 2 autoflowers zetten denk ik, en we zien wel wat er van komt.

Greetzz

Comment

Ik denk dat ze toch nog even kunnen hoor, ze zijn zo mager nu :s
                    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

ze maken amper meer nieuwe witte haartjes aan, ik denk zelf niet dat de toppen nog veel dikker zullen worden

Comment

Als je die wiet eenmaal in potten hebt zitten MOET je echt elke dag een half uurtje luchten de eerste weken, anders heb je een pot schimmel als je terug komt. Die optie vervalt dus.
                        Ik vind de topjes ook wat aan de magere kant toch ? Als dat blad weg is blijft er niet zoveel over, maar misschien valt het nog mee, zijn ze gewoon niet zo fotogeniek.
                        Aan de trichomen te zien kun je ze vandaag of morgen idd al oogsten, op de 2e tricho-foto zie ik wat amber toch ?
                        Zolang je geen problemen ziet kun je ze ook nog even laten staan, echt aandikken doen ze vaak pas de laatste 2 weken.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb vandaag de linker bijna helemaal geoogst, en een groot deel van de rechter. De rest kan nog wel even staan dus die laat ik voorlopig in de pot.
                          Het is inderdaad niet al te veel, maar ach wat maakt het uit.. Ik kan toch weer een eigen kweekje roken Ik vond alleen wel veel bladluis tijdens het knippen, hoe moet ik de delen waar bladluis op zit drogen? Eerst bespuiten met lookwater en dan drogen misschien? Ze staan nu te drogen in de schuur op een amateuristische manier, maar dit zal ik nog wat gaan aanpassen. Toppen hangen boven de doos, en het bladafval (wat nog aardig veel is vergeleken vorig jaar) ligt onderin. Hoeveel dagen moet het bladafval drogen voordat ik het kan invriezen en zeven?

Greetzz
                          Attached Files

Comment

Jammer dat je toppen zo mager zijn man :s Ik hoop dat de smaak en het effect wel goed zit.
                            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

is niet veel maar het is zeker een stuk goedkoper dan de shop
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                              X