Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Weer een paar foto's gemaakt, staat al een paar dagen te drogen nu.
Gister een topje geprobeert, de smaak is nog amper wiet te noemen maar ik werd er knetterstoned van
De rest van de plantjes laat ik zo lang mogelijk staan. Zodra er teveel rot komt haal ik ze om, ik wil toch nog ff wat duidelijke amber trichomes in zicht hebben voordat ik ze oogst.
Staat nu al zo'n 1.5 week te drogen, maar het droogt nogal langzaam. Ik merk wel dat het droogt, alleen het blijven nogal plakkerige topjes. De losse paar topjes die ik in m'n slaapkamer heb liggen daarintegen, drogen veel sneller en voelen nu al droog aan na een paar dagen drogen. Over een paar dagen als ik op vakantie ga verplaats ik de boel van me schuur naar de zolder, hopelijk droogt het hier iets sneller.
Eerst maar eens een jointje draaien van de gedroogde topjes uit me kamer
Hallo iedereen, ff een snelle vraag over m'n grote plant die nu steeds sneller begint te vergelen (N) tekort?. De bloei is net begonnen, beginnen meer meeldraden te komen alleen topjes zit er nog niet in. Ik heb geen groeivoeding voor m'n planten wat achteraf wel nodig was geweest, alleen bloeivoeding maar met bloeivoeding krijg ik het stikstof tekort niet weg, hoe kan ik dit het best oplossen?
Alvast bedankt, greetzz
Ik heb vandaag Bio-bizz groeivoeding besteld met een npk van 8-2-6, wat ook nog effectieve stoffen heeft voor in de bloei. Dit zal ik in combinatie met Canna terra flores geven wat ik pas later toe zal dienen. Hopelijk zal dit de vergeling van de bladeren verminderen. Ondertussen ben ik begonnen met het curen van de gedroogde toppen van de autoflowers in een ziplock bag, wat een behoorlijk mooi zakje is en gister heb ik het laatste deel van de plant geknipt en dat ligt nu te drogen (foto). Ik gok dat ik totaal zo'n 15-20 gram zal hebben van de autoflowers, een hele verbetering van vorig jaar dus.
Zo weer dik een week verder en de struik (kan het amper meer een plant noemen) staat nu dik in bloei, steeds meer witte haren die zich overal verspreiden.
Ik geef nu voor het stikstoftekort pokon plantenvoeding voor de bloei met een npk van 7-5-7 aangezien ik m'n biobizz groeivoeding nog steeds niet ontvangen heb.
De struik bloeit echt snel. De toppen beginnen nu steeds meer aan te dikken, en er begint al een herkenbaar white widow geurtje naar boven te komen
Ze verliest nog wel blad, maar veel minder als voordat ik voeding mee gaf. Rond deze tijd van de bloei zal het ook wel normaal zijn dat er blad verdort.
Sins gister eindelijk na 3 weken wachten me bio-bizz groeivoeding ontvangen.. Voor het lange wachten heb ik dan een 1 liter i.p.v 500 ml gekregen, met Hy-pro spraymix bladvoeding, en 2 wortelstimulators er bij. De groeivoeding zal weinig zin meer hebben denk ik, dus ik geef alleen nog wat bloeivoeding. De groeivoeding en hypro zal wel van pas komen voor volgend seizoen.
Hopelijk blijft het weer nog goed genoeg zodat deze plant nog mooi kan uitbloeien. Ze staat nu zo'n 4 weken in de bloei, en ik denk dat ik kan oogsten rond 20 september.
Vanaf volgende week heb ik eindelijk een betere kwaliteit camera, en zullen wat mooie foto's gemaakt worden!
ps; ik heb nog zo'n 10 gram liggen van m'n autoflower oogstje in een potje, en het smaakt echt heerlijk! Ook lekker bedolven onder de thc.
Greetzz
Comment