Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Inmiddels al een paar grote hoofdtoppen geoogst, bleek al veel trichomen milky te zijn, en zelfs al een paar amber.
Zal zo snel mogelijk foto's posten. Grootste deel van de plant laat ik nog staan en hopen op beter weer.
Mijn excuses voor het wachten mensen, ik heb wat problemen met mijn nieuwe mobiel. Hier alvast een paar foto's, de rest moet ik er nog vanaf weten te krijgen.
Alles hangt nu al een paar dagen op zolder, toch een hele mooie oogst van een zaadje wat ik in maart geplant heb, en nog gratis ook! Ik gok iets rond de 50 gram, ik laat het jullie nog weten!
Ik heb ze bekeken onder 100x microscoopje, bijna alle trichomes waren milky, en een paar zelfs amber. Voor betere kwaliteit konden ze wellicht iets langer blijven staan, maar ik moest steeds meer verwijderen aan toprot. Dus in mijn opinie zijn ze juist geoogst vriend
Bedankt voor je reactie.
Is jou plant en jou wiet, ik geef alleen me mening. En in mijn opinie waren ze nog niet klaar maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken vanaf een afstand.
Voel je niet aangevallen bedoelde het goed
Hehe neehoor begrijp ik, waarschijnlijk lijken ze niet rijp omdat bijna alle pistils nog wit zijn. Maar de trichomes waren goed hoor! Inmiddels al een paar kleine proevertjes gedaan, en ik word er toch echt wel stoned van Maar de smaak is nog amper wat natuurlijk, het komt nog maar net door me cruncher heen. Over een paar dagen doe ik alles in een zak of pot en laat ik het liggen voor het curen.
Hier nog een paar leuke foto's bij elkaar geschraapt.
Comment