Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

27 Augustus, 153 dagen na ontkiemen !

Ze bloeien nog altijd supersnel, de geur begint ook wat te komen, maar nog niet hinderlijk, zit nu in de 3de week bloei denk ik.
    Vanaf eind volgende week ga ik ook beginnen met 1ml Green Sensation per liter (nu doe ik al 4ml Alga Bloom per liter, geef ongeveer anderhalve liter per dag, en nog een half litertje gewoon water, want de laatste dagen heeft de zon er goed opgestaan).
    Als het heeft geregend en ze toppen zijn nog vochtig, zet ik er de ventilator een aantal uurtjes op tot ze droog zijn, om toprot en schimmels te voorkomen.

Hier wat foto's ! :

IMG_4540.jpgIMG_4541.jpgIMG_4542.jpgIMG_4544.jpgIMG_4546.jpg

Sorry maar de foto's draaien vanzelf :s
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Zeer mooie kweek, heb een half uurtje nodig gehad om van het begin te lezen Leuk dat er in mijn buurt ook nog wordt gekweekt.

Nog veel succes!

Comment

fan van deze oldscool wiet!als je nog zaden hebt moet je me even pmen!
        grtz

Comment

Geen zaden meer

Ik ga vanaf morgen green sensation gebruiken , daar het de 4de week bloei is.
          Moet ik dan ook mijn Alga Bloom (bloeivoeding) blijven gebruiken, want las ergens dat je dan gewoon minder bloeivoeding moest geven, maar nog altijd blijven geven.

Geef nu 6ml Alga Bloom op anderhalve liter water, en de plant is hier het meest tevreden mee zie ik.
          Als ik dan Green Sensation ga gebruiken (anderhalve ml op anderhalve liter), moet ik dan bv 4ml Alga Bloom op anderhalve liter gebruiken?

Thanks!

Comment

Ja dat zou ik doen! Dat raad plagron zelf aan. Ik geef nu al 3 weken greensensation 1ml en geef daarbij 4ml bloeivoeding per liter. Vanaf volgende week ga ik omhoog met mijn bloeivoeding en blijf ook greensensation gexven. Dus dan geef ik 5ml bloeivoeding per liter en 1ml greensensation. Daarna nog spoelen natuurlijk!

Greetz,

xslt66

Comment

5 September: 162 dagen na ontkiemen.

We gaan de vierde week bloei in, en vandaag begonnen met Green Sensation, naast de Alga Bloom, geef nu 1ml Green Sensation en 4ml Alga Bloom.
              Nog steeds aan het verduisteren (week 5), en het legt ze geen windeieren. In de lengte is ze volgroeit qua toppen denk ik, nu de breedte nog!
              Ik gok dat ze nog een week of 4 moet.
              Qua geurhinder valt het verrassend mee, als je er met je vingers doorgaat ruikt het wel zalig!

Nog steeds wat bladproblemen maar denk dat ze het einde wel haalt!

Er kwamen in de week ook wat kleine worteltjes piepen dus snel wat aarda gaan bijhalen

Let op het mongooltje onderaan de stam

Foto's :

IMG_4609.jpgIMG_4610.jpgIMG_4611.jpgIMG_4612.jpgIMG_4613.jpgIMG_4614.jpgIMG_4615.jpg

Comment

Door de extra K in Greensensation zullen de bladeren wel wat bij trekken komende week.
                Het einde haalt ze sowieso wel.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok thanks, dat is een geruststelling. Ben benieuwd wat ik er uiteindelijk vanaf ga halen

Comment

25 September: 182 dagen na ontkiemen.
                    We naderen het einde. De toppen hebben zich niet zo ontwikkelt als ik dacht, dit door het slechte weer.
                    Ik ben vorige week gestopt met voeding, en vandaag heb ik geklieft!
                    Wat een onderneming, met een stam van 15cm doorsnede geen sinecure. 2 Mesjes op kapot gedaan, maar het is gelukt!
                    Ik ga nu afbouwen met water, binnen 3 dagen geef ik niets meer, en binnen een vijftal dagen zet ik ze nog 3 dagen in het donker, en dan gaat de schaar erin !
                    Ze geeft nu ook een heerlijke sinaasappelgeur af! Trichomes zijn nu bijna allemaal milky

Foto's :

IMG_4911 copy.jpgIMG_4913 copy.jpgIMG_4915 copy.jpg

Comment

Mooi stuikje hoor!
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Ziet er netjes uit zeker gezien weer van afgelopen dagen . Alvast veel knip plezier

Comment

15cm omtrek van de stam bedoel je? Bij een doorsnede van 15cm zou hij iets dikker moeten zijn dan een regenpijp namelijk dat geloof ik niet. Ziet er goed uit verder! Laat het smaken! Al veel rot gevonden trouwens?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hmmm als je al veel rot hebt gevonden? Zou ik der niet meer in het donker zetten dan kunnen schimmels juist hun gang gaan.
                            Je hebt nu toch al geklieft, persoonlijk zou ik het daarbij laten maar dat is natuurlijk je eigen keus!

Succes verder!

Comment

15cm omtrek ja
                              Schimmel en rot nog niet tegengekomen ik ga maandag waarschijnlijk oogsten

Comment

Ik heb dat ook ooit gedaan ik heb met een Hamer een mes door de stam geslagen man man die stammen zijn stevig hoor
                                Ik doe het niet meer je zal zien van af nu staat je plant stil en veranderd er niks meer om dat de plant alle aan dacht gaat geven aan de wond
                                die jij hebt gemaakt om die te herstellen

gr Bella
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X